Medellin 2008.01.03. 22:32

Alvás

Hi!

2 napi nemalvás után tegnap olyan fejfájás (és szemfájás) jött rám, mint évek óta nem. Vagyis Bence születése óta - sőt, míg a hasamban volt akkor sem - nem fájt a fejem. Úgyhogy átmentem Bencével anyuékhoz, hogy aludjak egyet, míg ők vigyáznak rá, de nem tudtam aludni, úgyhogy felajánlották, hogy akkor Bencus aludjon ott, én meg kipihenhetem magam. Lehet nem illik ilyet írni, de olyan történt, ami szintén rég nem (nem is emlékszem mikor utoljára), csipásra aludtam magam:))))

Ma éjszaka nem tudom mi lesz, az tuti, hogy ma vendégségben voltunk Benjiéknél, és elég későn értünk haza (fél 10 körül), úgyhogy Bence 3/4 10-re került ágyba, de akkor egy hang nélkül elaludt! Ma nem is fürdött, és még tiszta pelus sincs rajta..:) Úgyhogy egy pelenkacsere tuti lesz éjszaka, kizárt dolog, hogy arra ne keljen fel. No nem baj, friss vagyok és fitt. Még...

Ma elmaradt a torna is. Szerecsére annyira nem szívtam meg, mert anyuéktól úgy indultunk haza, hogy egyből tornára mentünk. És ott derült ki, de legalább nem öltöztünk feleslegesen, mert amúgy is ruhában volt. Megint beteg Máté, bár gondolom (remélem) csak meg van fázva. Hiszen tél van. Bence viszont kap sok C-vitamint szárított csipkebogyó formájában, amit beleáztatok a vizébe (hidegbe, hogy megmaradjon a vitamin), és úgy látszik használ. Mondjuk nincs sokat hideg levegőn, meg nincs sokat tömegben, így elkapni sem tud semmit.

Ma rengeteget harapdálta a kezem ebéd közben (mármint én ebédeltem, nem ő a kezemet...). Pedig mindig rászóltam, hogy fáj, de mégis folytatta. És két kézzel lefoglalta a kezem! :) Mondjuk az mókás folt, hogy a lenyomat a kezemen az 3 kis fognyom volt:))) Három pici vonal egymás mellett:)) Ebből is látszik, hogy jó nagyokat harapott, hiszen a 3. foga még rövidebb a két elsőnél!

Ma evett tojássárgájába tunkolt kenyereket és virslit, és az is nagyon ízlett neki! Fehérjét elméletileg még nem kaphat, bár tudom, hogy semmi baja nem lenne tőle.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr785518133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása