Medellin 2007.12.22. 18:33

Lépcsőzik! :)

Hi!

Írtam ugye, hogy pár nap, és megtanulja az ajtót kinyitni. Nos. Blogíráshoz képest másnap reggel odamászott az ajtó mellé (nem elé), kinyitotta, és kiment. Csak így. :)

Ezen kívül, tegnap, amikor anyuéknál voltunk, akkor az történt, hogy épp a lépcső mellett álltam, és letettem a kezemből Bencét. Kb. csak azért, mert nehéz volt, vagy a hajamat akartam megigazítani, vagy valami ilyesmi. 2 másodperc múlva már nagy kuncogások közepette mászott fel a lépcsőn!! Nem is tudtam, hogy tud lépcsőre mászni! És felment az emeletre. Teljesen egyedül. Persze mentem utána, nehogy irányt váltson, és leguruljon, de ő csak felfelé akart haladni.

Úgyhogy ezek a gyors hírek vannak tegnapról.

Ma semmi különös nem volt, anyuéknál voltunk, mert nagyi (dédi) is náluk van, és keresztelő óta, azaz egy hónapja nem látta a kis dédunokáját.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr55518126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása