Medellin 2007.11.29. 21:42

Négykézláb

Hi!

A mai nem volt egy átlagos nap. Nagyon nem. Kezdjük azzal, hogy a babám semmit nem aludt éjszaka. Fél 3-ig kb. 5-10 percenként kelt fel, fél 3-tól pedig óránként. Fél 6-kor boldogan etettem meg, hogy hátha akkor aludni fog. Közben azon elmélkedtem, hogy már majdnem 4 és fél órát tudtam aludni - kb. 1000 felkeléssel tarkítva... De nem volt szerencsém, nagyon nyűglődött reggeli után is, és 8-kor már ébren volt. Utána egész délelőtt nem aludt. Majd dél körül majdnem 2 órát (!!!) aludt (ennyit még szerintem sosem aludt napközben, de nem is csodálom), majd megint nem aludt egész délután. Mikor fáradt volt, akkor sem. Késő délután, azaz 6 körül sikerült végre 40 percet aludnia. Pazar nap volt. Fél 10-kor fektettem le, de már kétszer be kellett mennem hozzá azóta...

Képzeljétek, mint mindig, most is egyik napról a másikra történnek az események! Ma már csak négykézláb közlekedett!! Az előző napokban próbálgatta, megtett így pár lépést, ma viszont meg már nem kúszik hason, csak négykézláb mászik. Csak így. Ennyi. Mától így csinálja, és kész:))

Ma egyszer felállt úgy mellettem, hogy a hajamba kapaszkodott közben. Nem volt túl kellemes...

Baba-mama tornát végigaludta. Kérdeztem Zsuzsit, hogy mi a hozzáállása a babaúszáshoz, de azt mondta, hogy ő Grétit nem fogja vinni. Pedig be akartam fűzni, hogy menjünk el együtt megnézni:) Ide akarnám vinni:

http://hofeherfoka.freeweb.hu/index2.html

Bencusnak készül a gyerekszoba! Ma megjött a kanapénk (!), elvitték a franciaágyat, apa elment este szőnyeget venni Bencusnak, és már csak be kell rakni. Vagyis betettem, hogy ne törjön meg összehajtva, de még körbe kell vágni, meg le kell ragasztani. Nagyon mókás szőnyeg, jókat fog(nak) majd játszani rajta! A Diego-ban lett véve:

http://www.diego.hu/padloszonyeg_termek.php?id=5996285762205

Ma is rengeteget beszélt! Ma nem a "de-de-de" volt a sláger, hanem a "daj-daj-daj". Azt is nagy élvezettel ismételgette:)) De mondott "dá-dá"-t is. Úgyhogy beszél!:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr325518107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása