Medellin 2007.11.22. 20:21

Csütörtök

Hi!

Ma éjszaka majdnem nem aludtunk, és csak úgy tudtam (sajnos) megoldani a helyzetet, hogy adtam neki fél 2-kor enni! Addig nem aludtam semmit. Éjfél előtt-től (hogy írják már?:) 5 percenként kelt fel, majd 1-től elkezdett ordítani. Előtte sem tudtam aludni az 5 percesek miatt, aztán meg végképp nem. Más ötletem nem lévén (tisztábarakás, 1000-szer átpakolgatás, itatás, simogatás, puszilgatás, békénhagyás, cumiztatás után) készítettem neki 100 g kaját, azaz kevesebb, mint fél adagot. Reggelig aludt utána. Azaz fél 6-ig. Nem jó, nem jó.

Délelőtt tornán voltunk, de most aludt. Vagyis nagyon mókás volt, mert fáradt és nyűgös volt, és jött hozzám, mászott a lábamra. Amitől nem tudtam tornázni ugyebár. Úgyhogy felvettem, mert kemény vagyok, másnak 2 kilós súly jár az edzéshez, nekem 9 kilós:)) Tehát, ott pattogtam a gyerekkel, aki meg pattogott az ölemben:)) Fúú, nagyon tetszett neki, fülig ért a szája! Utána meg kellett döntenem, hogy térdemelés közben ne rugdossam össze. Mire vége lett a térdemelgetésnek, addira elaludt a karomban:) Pedig elég erőteljes 'ringatás' alatt volt:)) De ez nem zavarta, pattogás közben elalélt:)

Már nagyon ügyes napközben, már ott lehet hagyni a szobában egy mosogatás erejéig, mert ha fel is áll, akkor is úgy dől el, hogy ügyesen. Tehát nem üti be a fejét, nem visít, hanem felkel, és visszaáll! Sokszor fenékre tottyan, máskor meg ügyesen vetődik! Apropó, vetődés! Tegnap levetette magát az ágyról, de olyan ügyesen vetődött, hogy nem történt semmi. Mert nem fejjel indult le, hanem oldalra gurult. És oldalt vetődött, ráadásul a feje a táskámra érkezett. Úgyhogy még csak nem is zavarta. Próbált felülni, én felkaptam, aztán ennyi. Tettem le, mert meg se nyikkant, hanem rendezkedett tovább...

Ma összemértük Bence és Gréti talpát:))) Mert Gréti elég nagy baba a korához képest, de nagyon csöpp talpa van (ami egy lánynál nem hátrány). Mondtam is Zsuzsinak, hogy Bencének születésekor nagyobb talpa volt, mint Grétinek 4 hónaposan:)) És összemértük őket:))) Bencének kb. másfélszer akkora a talpa:))) Egyszerűen komikus látványt nyújtott:)))

Meg ma bukós napja is volt. Van, hogy napokig semmi, ma meg a szőnyegtől kezdve a takarómon át a ruháimig mindenre kirakta a kajáját... Nem baj, már a nehezén túlvagyunk, ennél már csak jobb lesz, mert 1 éves korukra kinövik teljesen, azaz állítólag addira zár a gyomruk annyira, hogy ne tudjon visszafolyni semmi.

Délután le volt adva kicsit a nagyijának (Líviának), mert nekem programom volt. Aludt is egy nagyot ott. Ami szintén pazar, mert ma aludt egyet tornán, aludt egyet Líviáéknál, de otthon meg semmit. Egy élmény volt pl. elkészíteni az ebédet, vagy bármit csinálni itthon:)) Inkább mászkált volna tornán, és aludt volna míg főzök... Na mindegy, Murphy törvény, tudjuk...

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr695518098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása