Hi!

Képzeljétek, mi történt! Bence aludt! Este csak 2x nyikkant meg, de mire beértem, addigra aludt, és éjszaka is kétszer nyikkant meg, amire felébredtem, de nem kellett felkelnem hozzá, mert aludt tovább! Vizet se kapott, tisztába sem tettem, semmi! És magától aludt fél 7-ig! És reggeli után meg még fél 8-ig! És ugye negyed 9 körül már aludt! És ma is időben letettem! És még csak egyszer nyikkant meg, de mire beértem, addigra elaludt!!! :) A változtatás egyenlőre annyi, hogy döntve van a matraca, és nem tudom ez-e az ok, de hagyom így!! :)

Délelőtt szegénykém tök álmos volt, de nem tudott elaludni, meg nem is akart, és hisztizett. Végre csak bedugtam az ágyba, már ott pakolgatta a fejét, és próbált elaludni, mikor megszólalt a telefonom! Gyerek feje fel, alvás el, majd 10-15 perc ordítás a kiságyban, míg a másik szobában beszéltem munka miatt. Mikor visszamentem hozzá, akkor azt láttam, hogy gyerek áll az ágyban, kapaszkodik a rácsba, szeme lecsukva, és üvölt:) És amikor megszólaltam, akkor összerázkódott (megijedt/meglepődött), hirtelen elhallgatott, rámnézett, majd ordított tovább:)) Mókás volt:)

Tornán megint lent volt a a kisfiú (Beni talán?), akit hónapokkal ezelőtt megríkatott. Most egész jól elvoltak! Bencus a stepp-pad egyik oldaláról, a kisfiú meg a másik oldaláról támaszkodott fel, és egymással szemben csodálták egymást. Meg tapogatták egymás kezét:) Később meg Bence elbűvölten nézte, ahogy a kissrác csapkodja a polifoam-ot (néha Bence fejére), és próbált ő is részt venni ebben a muriban. Ezen kívül olyan is történt, hogy Máté (a legidősebb baba) ült, és játszott a játékosdoboz mellett. Bence elindult felé. Kb. 40 centire volt, amikor Máté észrevette a kúszó Bencét. Komolyan mondom, úgy reagált, mint egy macska, amikor kutyát lát! :) Először megfeszült egész testében, a játékát magához húzta, kikerekedett a szeme, lemerevedett, meg minden. Utána nagyon lassan és óvatosan kicsit kidőlt oldalra. De Bence megint elindult felé, úgyhogy Máté rémülten felpattant, és odébbszaladt pár métert, majd visszafordult, és nézte Bencét. Bence meg elfoglalta Máté helyét, és nekilátott rágcsálni egy játékot. Meg olyan is történt, hogy Reni (egyik nő) fia (5 év körüli) ott ült egy stepp-padon. Bence odakúszott hozzá. Utána feltámaszkodott a padra. Utána a fiú combjára, meg a karjára. És elkezdett felkapaszkodni rajta. A kisfiú meg ült, és nem csinált semmit:)) Az anyukája szerint hozzá van szokva, mert neki a huga a Virág, akivel Bence múltkor összeborult. Virág is biztos a bátyja 'segítségével' tanult meg állni:))) De szeritem csak nem mert mit csinálni a fiú (Kristóf talán?). Meg olyan is történt, hogy Bence megiramodott szegény Gréti felé (4 hónapos), aki nyugodtan aludt a hátán. Kicsit későn értem oda, pont akkor kaptam el a gyereket, amikor megragadta Gréti lábait, hogy keresztben átkeljen a kislányon:))) Gréti kicsit összerezzent, átfordította a fejét a túloldalra, majd szerencsére aludt tovább. Azt most nem is mondom, hogy hányszor hagyom félbe a gyakorlatot amiatt, hogy növényt akar tépni, stb...:))

Délután anyunál volt pár órát, hogy én meg tudjak tanulni.

Ennyi történt ma:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr555518096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása