Medellin 2007.10.24. 22:46

Újabb nemalvás

Hi!

Pazar éjszakánk volt ma is. Apa ma bejött hozzánk és ezen a kis póc úgy meglepődött, hogy jobbnak látta, ha nem alszik, hanem kiélvezi a váratlan apa-jelenlétet. Kivettük a kiságyból is, és betettük magunk közé, ami után még annyira sem aludt, mert ott forgolódott, és hol engem, hol apját nézte. Később elfáradt, akart volna aludni is, de nem fért el tőlünk, mert apa a helyén feküdt:) Úgyhogy visszatettem a kiságyba, de ott sem tudott már elaludni, mert a sok ébrenléttől megéhezett. Úgyhogy extra korán, fél 6-kor megetettem, mert már aludni akartam, mivel ma munka volt. Utána fél 9-ig úgy aludt, mint akit lecsaptak. Nyilván, jól ki volt merülve. Én is.

Aztán délelőtt nem aludt semmit. 12 után aludt el az apján rajtaütésszerűen. Pedig akkor már kajaidő lett volna, de inkább aludt. Estétől új tápszert kap, 2-es kódszámút, és úgy tűnik, hogy ez táplálóbb. Nem éhezik meg 3 óránkét, úgyhogy valószínűleg ezzel lehet majd átállítani arra, hogy reggeli után ebéd következik, és tízóraira csak v.mi gyümölcs, vagy majd keksz, vagy kölesgolyó, vagy valami, ami nem tápszer. Ebédre meg sima kaja, uzsira megint gyümi, meg ilyesmi, vacsira meg megint tápszer. Lehet akár egy hónapon belül már át lehet félig állítani sima kajára, és elég lesz napi 2 tápszer! Végülis 7 hónapos lesz már! Azért persze nem sietem el, de most úgy látom, hogy valahogy így fogom megoldani!

Délután szokás szerint anyuéknál volt míg én dolgoztam. Jól viselkedett állítólag:)

Elég későn, fél 10-kor fektettem le, azóta alszik!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr215518067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása