Medellin 2007.10.23. 20:37

Szívás

Hi!

Az éjszakánk olyan volt, amilyen... Milliószor keltem fel, de nem tartósan. Csak kb. 10 percenként:) Cserébe 8-ig aludt utána (hajnalban már nyugodtan alszik reggelig). Szépen lementünk 11-re tornára (már elég éhes is volt, meg hisztizett, de mondtam neki, hogy már csak lent kap, hogy utána nyugodtan aludhasson torna alatt), erre kiderült, hogy elmarad a torna! Ami azért pazar, mert múlt kedden megbeszéltük, hogy én és Zsuzsi tudunk ma jönni, és lesz torna. Ha mégis elmaradna, akkor hív, de ha nem hív, az azt jelenti, hogy a szokott időben a szokott helyen. Persze a torna elmaradt, erről egyedül engem felejtettek el tájékoztatni. Igaz, hogy csütörtökön nem voltam (bár ezt előre tudták, hogy nem tudok menni), mikor kitalálták, hogy mégse legyen ma, de azért, mivel eleve csak ketten jöttünk volna, tényleg nehéz lett volna 1, azaz egy embert értesíteni a változásról. Azaz engem. Murphy törvény. Én bezzeg megszavaztam megint a bizalmat, és nem csörögtem rá az edzőre, pedig gondoltam rá. Hiba volt, de nem akartam, hogy azt érezze, hogy nem bízok meg benne!

Aztán egész nap a lakásban poshadtunk, mert sétálni se tudtunk menni a szeles, hideg, esős idő miatt!

Viszont délután jött Lívia és Karcsi, és meglátogatták kicsit Bencét, aki először aludt, de utána felkelt, hogy megegyék kicsit:))

Ma csak 3-szor kapott már tápszert. Ebédre ma spenótos-krumplis babakaját kapott pl. Először ízlett neki, mindig tátotta a száját, ha emeltem a kanalat, de aztán nem kért többet. Alig evett meg negyed üveggel. Délután meg gyümölcsös kölespépet kapott. Megcsináltam a kölest, abba tettem kis tápszert az íze miatt, egy fél üveg alma-barack gyümölcspépet + reszeltem bele egy almát. Igaz 2 menetben, de megette mindet!

Most 9 lesz 5 perc múlva, ott béget az ágyában, nem aludna semmi kincsért! Pedig ma délután csak egyszer aludt, úgyhogy korán le tudtam fektetni (3/4 8 körül talán), egyből el is aludt, majd egy rövid alvás után felkelt valami ok folytán, és azóta nem alszik, csak megy a hiszti.

Na, megyek csodát tenni...

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr455518066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása