Hi!

Szeretném megköszönni kedvenc anyósomnak,: 1) hogy ma egész nap vigyázott Bencére, míg én távol voltam, 2) hogy Bence kap tőle egy doboz Holle bébipépet, amiről tegnap írtam! :*

Köszönöm anyunak a kis sapkát, amit tegnap vett Bencusnak, nagyon édi benne!:*

Ezen kívül szeretném megköszönni Borinak, hogy, mint a kommentek közt láthattátok, jegyet fog szerezni nekem az expóra! :*

És köszönöm Bencének is, hogy éjszaka csak 3-4-szer kellett hozzá felkelnem rövid időre, mert reggel 7-kor kellett kelnem, és nehéz lett volna, ha megint órákat kukorékol éjszaka...:) :*

Mindig meg akarom írni, de mindig elfelejtem, hogy Bence már egy hete felfedezte a kukiját! Amikor nincs rajta pelus (mert tisztába teszem, vagy fürdetem), akkor fogja magát, és megragadja! Múltkor még húzogatta is! Tipikus pasi:))) Pedig mondtam neki, hogy az is anyáé, úgyhogy szülői engedély nélkül ő csak ne markolgassa az én kis kukimat... Még ilyet... :)

Bencust már csak úgy lehet egy szobában tartani, ha becsukom az ajtót. Valami miatt ellenállhatatlan kéztetést érez arra, hogy megvizsgálja először kicsit a fogas lábát az előszobában, majd, hogy kicsit odacsapkodja a cicka tálját a földhöz. Más úticélja eddig még nem volt.

Az arcát kenegetem, és egyre szebb. Úgyhogy tényleg csak ki van száradva. Bár nem tudom, hogy a kenegetéstől el fog-e végleg múlni a szárazság, mert mindig utánnyálazza, így mindig kiszárad. Úgyhogy tesszük a tiszteletköröket, de úgy néz ki, hogy inkább szebb, mint szárazabb:))

Bencus holnap pedig megint jön velem, és (a szabadságon lévő) Renivel shoppingolni. Vagyis nézünk magunknak karácsonyi ajándékot, amit apu vesz nekünk:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr935518062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása