Medellin 2007.10.09. 19:29

Fáradt vagyok

Hi!

Először a múltkori bejegyzés kommentjére reagálnék: az más!! Akkor bőven eleget evett - szerintem. De szerinte meg nem, és lehet megint ugrás lesz a kajájában? Végülis ma erről szól az összes panaszkodásom:

Éjszaka nem aludtunk semmit. Legalábbis úgy emlékszem. De mintha arra sem emlékeznék, hogy mi volt ma éjszaka, valahogy összefolyik az előző nappal... Épp meg akartam írni, hogy hányszor keltünk fel, meg enni kellett neki adnom pluszban, de azt látom, hogy azt már tegnap megírtam... Vagy ma is ugyanez volt? Lehet... Inkább nem is töröm rajta a fejem, mert úgysem fog már az agyam. Akkor: SZERINTEM ma sem aludtunk sokat, sokszor felkelt, korán kellett etetnem, de ma 3/4 6-kor adtam neki reggelit, erre emlékszem! Tegnap ugye előbb! :) Na, akkor valami csak rémlik:) De az is tuti, hogy +/4 6-kor már az ágyamban volt, azaz tuti nyűgös volt, nem tudott aludni, ezért kivettem valamikor hajnalban...

3/4 10-re mentünk dokinénihez. Gyönyörű baba, odáig volt mindenki - meg attól is, hogy maholnap fél éves, pedig még csak most született:))) A bébim 71 centi és 8.140 gramm! Éééés, mostantól kaphat husit is!:) Ami szerintem abból fog állni, hogy majd anyu húslevesei (bár most hétvégén nem lesznek otthon), meg az általam vett bébiételek fogják ezen igényeket kielégíteni még. Bár, majd belenézek már holnaptól a Babaszakácskönyvbe is, amit Karcsitól kaptam, és ha vannak könnyű receptek, még az is meglehet, hogy főzni fogok neki:) Legalábbis nem ártana...

Hazafelé elaludt a kis póc a babakocsiban, így délig lent ücsörögtem egy padon ebédfőzés helyett. Ez is egy ok, ami miatt jó rendelni, bár ezen a héten minden nap főzni fogok...

Délután átvittük anyuhoz, míg mi elmentünk kanapét nézni (találtunk!!!), és ott megette a sütőtök-alma bébidesszertjénel másik felét, és ízlett neki!! Délelőtt is csak úgy tátogott a kanál láttán, meg is voltam lepődve! Múltkor nem ízlett neki valami krumplis cucc, amiben sütőtök is volt, de most almával nagyon ette!

Lassan nekiláthatok tényleg takarítónővé válni, mert már nem marad a plédjén! Ma már az előszobába is kimászott, mert ott ült a macska...:) Persze felügyelettel mászott ki, szemmel tartottuk! De néha azért kell elengedni mászkálni, nem tapaszthatom egy helyre...

Apropo, macska: Ma megfogtam Bencusnak, hogy végre elérhesse. Persze nem volt jó ötlet... Bence két kézzel a macskára tapadt, kitépte 2 (kis)maroknyi bundáját, cicka meg felháborodottan nyávogott egyet... (Nem karmolt, nem fújt, nem harapott, CSAK nyávogott!) Utána cicka balra el, mi meg mentünk kezet mosni, mert Bencus keze szőrmekesztyűben volt láthatólag...

Utána most megint nagyon lefárasztott, egyfolytában törődést igényelt. Ha letettem már ordított, pedig sosem csinál ilyet. Aztán úgy gondoltam, hogy hátha éhes, pedig alig 2 - 2 és fél órája evett. De csak akkor ordít így, ha éhes. Be is vágott 210-et, majd elaludt. 7-kor... Nem tudom mi lesz most. Vagy alszik, hogy este van, vagy felkel 8-kor, hogy ez csak késő délutáni alvás volt, és leshetem, hogy mikorra tudom megint ágyba tenni...:/

Nem is írtam, hogy tegnap mit csinált: Süvinek anno vettem egy bőr névjegykártyatartót, amit most elkommunizáltam a munkám miatt, hogy én fogok bele névjegyeket gyűjteni. Ezt Bencus megkaparintotta, de úgy voltam vele, hogy nem érdekes, mert bár csupa nyál lesz, ez bőr, majd szépen letörlöm, és ennyi. Na igen, ezzel nem is volt gond, de elfelejtettem, hogy a nyuszikámnak már 2 foga is van!! :) Hát, hogy is mondjam szépen.. Körbe van cakkozva:))) Mondtam neki, hogy ezt majd eltesszük emlékbe, hogy ezek az első pici fogainak a lenyomatai a szép elegáns bőr névjegykártyatartón...:) Mondjuk most már még büszkébben fogom hordozni, esetleg mutogatni is, hogy ezek a pici fiam első fogainak a lenyomatai, itt hordozom magammal:)))

Jövő hét keddre bejelentkezett a védőnő. Ma nem voltunk tornázni. Holnapután nem viszem a kórházba a hülye nőhöz kontrollra. Ma meg aludjon. Én meg tanulok (Remélem.)

Pá! 

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr915518049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása