Medellin 2007.10.06. 22:03

Névnap

Hi!

Bence nagynénijénak, azaz az én hugomnak ma van a névnapja; boldog névnapot neki! Úgyhogy egész nap anyuéknál voltunk - mondjuk nekem volt egyéb programom is, de Bence addig dédizett:))

De kezdem a reggellel, mert az alvás az nálam fontos téma. Tehát, éjszaka felkelt 1-2 alkalommal szokás szerint, majd fél 5-kor (szintén szokás szerint...) Aztán megint ki kellett szednem, mert nem tudtam visszaaltatni, majd nyűglődött még, de én elaludtam. Majd szerintem ő is. Aztán megint felkelt, meg így folytatódott ez 6-ig, amikor úgy döntöttem, hogy ideje reggelizni, hogy aludjon még. Kimentem reggelit csinálni, de mire visszaértem, addigra elaludt:))) Aztán 1/4 8-kor kelt fel enni! Még meg sem ette az egészet, már bealudt (ilyen se szokott lenni reggel!), és 9-kor keltünk mindketten telefonra! Ezt a megszakítatlan sokáig tartó alvást azért is köszönöm Bencusnak, mert tegnap kivételesen elég későn, 1-kor feküdtem le. Egy elég pocsék filmet néztem, amit tovább tartott, mint gondoltam volna. Knocked up a címe, majd mindjárt megkeresem a magyar megfelelőjét az est.hu-n, és egy várandós nőről szól, aki szül is a végén. De senkinek nem ajánlom megnézésre, én is csak a témája miatt töltöttem le... (Megnéztem: "Felkoppintva" a címe, és állítólag jó film:))

Akkor, mi volt még ma érdekes?... Bence ma evett bébidesszertet (alma-körte-sütőtök és nem fáj tőle a hasa), evett húslevest (vagyis a leves répáinak turmixát), meg evett almát is! Ennyi félét nem is szokott egy napon, de mindent jóízűen megevett! Csak a holnap reggeli pelus tartalmától félek egy kicsit:)))

Iszonyúan mászik! A mai cél általában a papucsom volt, de néha nagyié is, illetve apu dohányzóasztala, ami eredetileg egy görgős tálalóasztal (vagy hogy hívják ezeket). Itt a görgők voltak az érdekesek, amik miatt mindig le kellett mászni a szőnyegről:))) Illetve ma láttam tőle először azt, hogy az árnyékával játszik:)) Hosszú-hosszú percekig lekötötte a árnyéka, amit boldogan csapkodott, és megfigyelés alá helyezett:))) Édi volt:) Meg persze mindenki babázott egy kicsit, de mégis én voltam olyan fáradt, hogy majd' elaludtam. Mondjuk most is az vagyok.

Este nem volt fürdés, mert hazafelé a kocsiban már félig elaludt (mikor kivettem arra felkelt), utána egyből megetettem, akkor megint majdnem elaludt (mikor betettem az ágyba, arra felkelt), úgyhogy nem akartam a fürdéssel még jobban felébreszteni:)) Pedig időben hazavittem, de biztos jó fáradt volt a sok élménytől, meg babázásoktól! És holnap sem fog fürdeni, mert nem leszek itthon, hogy megfürdessem, Dóritól meg nem várom el, mivel még sosem fürdetett babát:) Legalábbis én nem tudok róla - de Bencét még tuti nem fürdetett:)

Holnap megint viszem kicsit dédizni is, míg mi Süvivel vásárolunk, meg lehet állatkákat nézegetünk.:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr785518047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása