Medellin 2007.10.02. 12:57

Tornán

Hi!

Nem tudom miért van, de Bence mostanában csomószor felkel, és nem tud visszaaludni 3 és 4 között. Valamikor nyűglődünk egy ideig, utána csak sikerül, de van, amikor konkrétan ébren van egy órán keresztül. Általában ilyenkor kelünk fel későn...:)

Azt hittem, hogy mára a másik kis foga is elő fog bújni, mert ezek állítólag egyszerre, párosával jönnek, de a másik fogacskának még se híre, se hamva... De az az egy pici az megvan továbbra is; néha direkt bedugom az ujjam a szájába, hogy megrágcsálja, és érezzem:))

Tegnap anyunál volt jó sokat, mert délelőtt bevásárolni voltunk Süvivel, délután meg a kozmetikába költöztem be, 3 különböző előjegyzésre egymás után:) A fodrászatot szerdára ütemeztem be, mert egy délután nem is lett volna elég idő mindenre:) Na ja, bele kell invesztálnom kicsit magamba, ha már holnaptól dolgozni megyek 'fontos' (és gazdag) emberek közé:)) Ezalatt Bence kapott húslevest anyutól (persze turmixolva), és evett is belőle sokat állítólag:) Mindjárt 6 hónapos (2 hét), és lassan elkezdhet kapni sok finomságot! Idáig ugye lehetett: alma, barack (kis körte meg banán - de az előbbitől fájt a hasa, utóbbit meg még nem kapott, az csak édesítésre szolgált volna), répa, krumpli. Nem egy nagy repetoár. Ja, meg persze üveges bébipapi esetén ezek valamelyikre kombinálva sütőtökkel. Arra azért nem vállalkozom, hogy itthon készítsem el. Meg nem is lenne gazdaságos. Mennyit tudna megenni belőle? A többit meg egyem meg én? :)) Amúgy se szereti nagyon. Szerintem. Én sem.

Ma voltunk tornázni. Torna előtt körbe lett hordozva a konditeremben, mint a győzelmi zászló, a sok nagy ember meg megcsodálta. Évi - az egyik edző, akivel esténként kardióztam és közben Animal Planet-et néztem - vitte be valakinek megmutatni, mert az imádja a gyerekeket. Aranyos volt, szépen körülnézett:) Évi meg először nem merte felvenni, hiába ajánlottam fel neki, mert hogy biztos sírni fog:))) Na, azt nézném meg, hogy Bence nekilát sírni, mert valaki felveszi:)

Tornán nagy móka történt:) Volt ott egy kisfiú (másodszorra voltak lent, ritka látogatók), aki nem tudom mennyi idős lehet, de négykézláb már tud közlekedni. Olyan 8-9 hónaposra saccolom. Ez a baba odamászott Bencushoz, aki épp a hátán feküdt, és a nyusziját rágcsálta vadul. Aztán észrevette hogy a fiú ott tornyosul fölötte, és nézi. Úgyhogy szépen hasra frdult, és feltámaszkodott. Kíváncsi voltam az eseményekre, de Bence sajnos háttal volt nekem, így az arcát nem láthattam. Tehát, ott szemezett a két baba egymástól 10 centire. Utána Bence fogta magát, és megfogta a kisfiú vállát:)) Feltette rá a kezét:) A gyerek meg csak nézett (ostobán) tovább. Bence levette a kezét róla. Majd megfogta a gyerek arcát. Majd azt is elengedte. Majd a gyerek elkezdtett bömbölni:))))) Hát, kész voltam:))) Az anyja odarohant, felkapta, visszatette a pokrócára:))) Tehát, adott egy nagy fiú, aki odamászik a kicsihez. Az megfogja, erre ő elkezd sírni:)) Nagyszerű:))) Remélem ettől Bence nem lepődött, vagy ijedt meg. Nehogy már ilyen kis hüleségek miatt gátlások alakuljanak ki benne, hogy nem szabad mást megérinteni, mert akkor baj lesz... Úgyhogy fülig érő szájjal vigyorogtam rá, ő meg viszont, és látszólag ez teljesen lekötötte, nem is emlékezett a sírásra. Szerencsére. Mik vannak:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr1005518043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása