Hi!

Több ilyen kép nem lesz. Itt még pici és fogatlan. Csecsemő. Baba. Maholnap meg lábra áll, szalad, és rág. Foggal. Vegyes érzelmek keringenek bennem, mert teljesen boldog vagyok, hogy kis foga lesz, meg kétségbe is vagyok esve, hogy vége, nincs tovább, mától már tényleg csak egyre nagyobb lesz, és egyre kevésbé baba! Nem is tudtam, hogy az első fog lesz a választóvonal...:)

A képek nem változatosak, több kép egy-két témára. De nem tudtam jobban leszelektálni, mind édes! Szerintem..:)

Így szokta feltérképezni a játékokat! Lehúzza a tál szélét, belenéz, és kiveszi a neki tetszőt! :)

Teljesen véletlen kép, teljesen véletlen fejjel. Ilyen fejet sose vág, itt is épp szájbecsukni, vagy -nyitni készül:) De elég idétlen ahhoz, hogy feltegyem ide:)

Jack Nicholson kép. Nem tudom, hogy sikerült:) És nem is tetszik:) De túl egyedi ahhoz, hogy ne tegyem fel:)

Ez nem lett jó minőségű, mert valamit elállítottam a gépen, és későn vettem észre! Az történt, hogy lemászott a lepedőről, becélozta az ágy lábát, odakúszott, végigrágra a fémet, majd a fémbe kapaszkodva végighúzta magát annak mentén, majd a végénél megemelte a fenekét, és én meg lefotóztam:) Ja, és egy műanyag tál van közben a hasa alatt, azon hasalt, és úgy húzta magát végig... Az meg csúszott alatta... Kész:))

Azon a halas tálon csúszott, itt meg halat akar tenni a halas tálra:) A bőség zavara:) Nagyon komoly fejet vág közben:)

A mai nap délutánján nő ki a foga, és már itt örül neki:) Először ült ma fotelben is:) Csak addig, míg kiterítettem a lepedőjét a szőnyegre:) De örült neki:) (A fehér a szájában visszacsillámló nyál, de utólag nézve egy jelzés, amit csak most lehet értelmezni:) Mert pont azon az oldalon nő alul az első foga!)

Mondja, hallgatom. Nagyon laza vagyok. Meg lezser. Meg főnöki:) Meg aki amit lát ebben a képben:) Vagány is!

Hehe, a hóember szagolgatja a kos fenekét:)) Hehe:) Ez poénos:)

Ööö, hát megeszi. Megrágja.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr475518042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jack Nicholson 2007.10.06. 02:29:48

Ááá, ez a Jack Nicholson-kép nagyon durva, egyre jobban tetszik... Bence owns. Szerintem ki fogom nyomtatni.
süti beállítások módosítása