Medellin 2007.09.28. 22:11

Pisi:)

Hi!

Napközben még a fejemben volt, hogy miket akarok megírni, de most nem jutnak eszembe...:( Azért pár eseményt megírok, hátha közben beugranak...:)

Kezdem a rossz hírekkel: kb. fél 10-kor aludt el a gyerek! Kb. 3/4 óra hiszti után... (Persze megint beiktatott egy késő délutáni szunyát, és este 7-kor kelt fel...)

Folytatom akkor a vicces hírekkel: Pisi - ugye a címben...:) Ma Bence egyszer kacagott igaziból, hangosan, mint ahogy azt 2-3 napja megtanulta. Levettem a pelust, megfordultam, hogy vegyek egy újat. 'Éppenhogycsak' megfordultam, már hallom is, ahogy gyűlik a tócsa a földön...:) Persze ez épp a séta után volt, ahová apa vitte, hogy addig tudjak takarítani a szobákban (porszívózni). Úgyhogy amint levettem a pelust, már fel is avatta a tiszta talajt. Persze igyekeztem már tudatosan lassan megfordulni, nehogy megint megijesszem:)) Úgyhogy most nyugodtan fejezte be a dolgát. Megdícsértem, hogy milyen kis élelmes, mivel mást már úgysem tehettem. És nem tudom miért, mert nem volt más a hangsúlyom, vagy az arckifejezésem, de olyan boldogan elkezdett nevetni, hogy csak lestem:)) Hát, ha őt ez teszi boldoggá, hogy odapisil a szoba közepére, akkor áldásom rá:)) Napi egy kacagást megér nekem:) Kis bolond:)

Akartam ma GYED-et igényelni, de nem jött össze, mert odamentem a Bartók Béle úti fiókba, ahol azt mondták, hogy menjek a Teve utcába... Mert náluk csak a közalkalmazottak igényelhetnek (???) GYED-et... Nomármost ők is, meg a Teve utca is a Magyar Államkincstár alá tartoznak olyan szinten, hogy mindkettő oda küldi a igényeket, és mindkettőnek a MÁK utalja a pénzt... De azért szivassuk csak a népet. A közalkalmazott kitöltött papírja jó nekik, azt tudják továbbítani, mindenki más zarándokoljon el a Teve utcába. És nem tudom, hogy miért nincs kerületenként egy ügyintéző iroda. Nevetséges, hogy egész Budapestnek (esetleg vonzáskörzetének) oda kell bejárni! Vagyis nyilván azért van, hogy az ember inkább el se induljon. Hogy ennyi pénzért nem éri meg a sok tortúra. Jó, én nyilván nem hagyom bent a pénzt, mert én a kapható maximumot kapom, de aki pl. minimálbérre volt bejelentve szülés előtt (nem kevés ilyen van), az a bérének a 70%-át kaphatja meg, de GYED-nél ez bruttó összeg, azaz még adózik is belőle az ember:)) Ilyen esetben lehet én sem járnám végig a hivatali útvesztőket. Most megnéztem (már el is felejtettem, de azt hiszem,) hogy 91.700 Ft a maximálisan kapható havi GYED, ebből levonják a mindenfélét, és marad nem tudom mennyi. Erre kapom még a 11.700 forintos családi pótlékot. Úgyhogy idáig királyi fizut kaptam az államtól (ami amúgy egyik hónapban sem volt elég:), de most már csak 'jó'-t fogok kapni. Kész szerencse, hogy van egy kis mellékes munkám emellett...

Vettem ma Bencusnak Pampers pelust, mert jó akciós a Tesco-ban! Annyiba kerül, mint a Tesco-s pelus, csak 4 darabbal kevesebb van egy csomagban... Csak most van v.mi újításuk, ezért van a nagy akció! Úgyhogy sikeresen rábeszélt a hostess (nem volt nehéz az ára miatt), de mondtam neki, hogy ebből is bármi ki tud folyni, ha épp úgy esik... De az ára miatt megveszem:)

Ja, eszembe jutott még egy sztori: Bence irtó erős! Ma kb. leszakította a bőrömet. Hangot is adtam ennek:)) Pedig csak megragadta a karomat:) Ha pl. Süvi ragadja meg, az úgy néz ki, hogy megfogja. Vagy átfogja, vagy hogy szemléltessem. Bence viszont a pici kezével csak a karom egy részét éri át, amit meg is ragadott... JÓL megragadott... Nem volt finom:)

Ennyi jutott mára eszembe!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr245518039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása