Medellin 2007.09.26. 20:27

Pótlás:)

Hi!

Bocsánat, hogy nem írtam mostanában, de nem voltam nagyon gép előtt! Az elmúlt időszak fontosabb eseményeit lejegyzem gyorsan - mondjuk bekezdésenként....:)

Mióta hasra tud fordulni, azóta gyakorolja a 'négykézlábas' formát is! Annyira édi, ahogy próbálkozik! Néha csak könyökölve, néha szinte rendesen tenyéren, és megpróbál így előrébb jutni, ha el akar érni valamit! :)) Akkor előrerugja magát a kis lábaival, és bár lehasal, de előrébb is jut! Attól félek nemsokára elindul! :) És még nagyon nem vagyok rá felkészülve lakásilag! Mármint még nincs kész gyerekszoba, és azt sem tudom, hogy idén lesz-e... Pedig ott közlekedhetne egész nap, akár felügyelet nélkül is! Addig is megerőltetem magam, és napi rendszerességgel porszívózhatok, és végezhetek egyéb takarítási feladatokat...

Ma este, fürdés után először nevetett!!!! Hatalmas tátott szájjal!! :)) Jól meghengergettem a kis pucér testét az ágyon, és ez úgy tetszett neki, hogy reflexszerűen rendesen nevetett, és nem levegőt befelé szívva! Hááát.... Ha megtanulja, hogy így kell nevetni, én meg fogok bolondulni... Komolyan:)) Hogy lehetne azt elviselni, hogy még ennél is édesebb legyen???

Ma megint leesett az ágyról! Tényleg nem lehet már egy másodpercre sem az ágyon hagyni! Egész délelőtt vele voltam, aztán egy idő után már azon elmélkedtem, hogy az egyéb dolgaimmal még nem tartok sehol. Süvi meg is jegyezte, hogy talán ha nem egész nap babáznék... de én mondtam, hogy igényli..:) Majd kirohantam gyorsan betenni a mosógépbe a szennyest. Azaz csak tettem volna, mert még csak odáig jutottam el, hogy kinyissam a mosógép ajtaját, már hallottam egy nagy ordítást, meg bömbölést! Kb. 1 perc telt még csak el azóta, hogy elhagytam a szobát! És a gyereket nem éppen az ágy szélén hagytam, hanem jóval-jóval beljebb! És merőlegesen az ágy széléhez képest... És elfoglalta magát egy játékával épp... Hajj, azt az ordítást! Szegény biztos jól meg is ijedt, meg biztos meg is ütötte magát. Egyelőre nincsenek még kék-zöld foltjai...:( Ezért is kéne gyerekszoba, mert a földről nem tud lejjebb esni. 1 perc miatt meg nem viszem át a nappaliba, ahol le szoktam tenni. Meg egy perc miatt a kiságyába se teszem be, miközben boldogan játszik, mert abból megint csak sírás van, hogy ő nem akar aludni, cserébe játszana, miért teszem be..:) De kénytelen leszek a jövőben...

Olyan édes volt ma is! Adtam neki almát! Mármint általam már megevett, igazi (nem lereszelt) almát! :)) Ugyanis ott ettem mellette, ő meg nézte, hogy mi történik! Én meg mutattam neki, hogy alma, olyan, amilyet ő is evett ma, csak így néz ki eredetileg. Odanyomtam az orra elé, hogy érzi-e az illatát, vagy mit szól hozzá. Nem szólt hozzá semmit, úgyhogy odatettem a szájához, hogy ízről akkor felismeri-e, vagy mit szól hozzá. Azt szólta hozzá végül, hogy bekapta, és elkezdte szopogatni, cuppogni, rágcsálni a kis szájával:))) Ezek szerint szereti az almát:)) Mert bár mindig megeszi, nem nyilvánít véleményt róla:) Nem örül, nem tátja a száját, oda sem figyel szinte, de nem is utasítja el...:)

Amúgy most 3/4 9 van, már több, mint fél órája ágyba tettem, de ott üvölt torkaszakadtából... Úgy tűnik nekem, hogy megint ugrás van az étkezésében! Mostanában csak 4-szer evett, de 2 napja megint ötször (min.), és miután megeszi a 200 grammot, pár órára rá már visít, hogy éhenhal! Nem is 4, vagy 3 óra után, hanem másfél, max 2! Tegnap is kapott extra 60 grammot, mert nem tudtam mennyit kér majd, így inkább többet csináltam. Bevágta! Tehát az 260 g! És nem akarom mondani, hogy mennyit bukott utána egész este... Mert bár éhes, de nincs felkészülve mégsem a gyomra ennyi kajára... Most is 8-kor megevett 200-at. Fél 9-kor még 40-et, mert már nem tudtam mit csinálni, hogy ne ordítson, hanem aludjon... Most odaadom majd neki a maradékot. Remélem bealszik tőle. Ha nem, akkor hagyom még üvölteni...

Kapott ma Timitől macis alvórongyot! A babakocsiban még nem törődött nagyon vele, de most este az ágyban már el kellett vegyem tőle, mert a cumi helyett a maci feje volt a szájában (macis kendő), és nem engedte el, illetve fél órán belül egy merő nyál volt már az egész, és eltettem száradni...:) Úgyhogy tetszik neki:)))

Még mindig elég rosszul alszik, éjszakánként be van dugulva az orra! Ma éjszaka pl. másfél-2 óránként keltünk, nem volt túl mókás! És nem mindig akart visszaaludni. Én meg igen.... Végül 1/2 6-kor megint nekilátott üvölteni, hogy akkor most már reggelit kér... (Pedig tegnap is 7-kor kelt...) És utána meg nem aludt vissza! Cserébe a következő evésig nyűglődött és hisztizett. Én meg nem tudtam aludni (ott játszott mellettem az ágyon). 9 körül megetettem, na akkor beájult (meg én is - bár ilyenkor szoktam beülni a gép elé). Ééés, 50 perc helyett 2 és fél órát aludt!!!! Meg én is. Fél 12-kor kelt(ünk)! Asszem kicsit ki lehetett merülve... Rám is rámfért ez az extra alvás... És utána milyen egy csendes, nyugodt, mosolygós baba lett! Rá sem ismertem a reggeli műsor után...:))

Voltunk ma dokinéninél is, de csak receptért. Azt mondta, hogy fél évesen látni akarja majd a babát, úgyhogy kaptunk időpontot okt. 9-re. Akkor lesz legközelebb lemérve. Ma mondta a szomszéd néni, hogy az ő unokája 1 évesen, azaz 13 hónaposan hordott 74-es ruhákat, bár ő eleve igen pici baba volt mindig...  Bence most hord akkorát. És mekkorát fog 13 hónaposan?? :)

Remélem mindent megírtam, mert most pár lényegtelen eseményen túl (pl., hogy hogy rágta meg az államat) nem jut eszembe semmi! Ha mégis, akkor majd még megírom később!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr15518037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóripóc 2007.09.26. 21:24:57

Jaj, annyira édesen fogalmazol, meg hogy miket csinált drága kisfiad:) Kééész:) Mondtam ma anyunak, hogy rám is lehet ám bízni a babát, sokszor itthon vagyok ám! Szóval engem is szemeljetek ki babysitternek néha-néha:) Imádom az unokaöcsikémet:)

csikohal 2007.09.28. 09:37:05

Köszönöm szépen mindenkinek az elismerő szavakat a bloggal kapcsolatban! Csak az elmúlt pár napban 3 visszajelzést kaptam, hogy milyen élvezhető iromány, és milyen jó a fogalmazásom:)) Hát, iskolába már rég jártam, de 27 éves koromra csak megérem, hogy ilyet halljak:)) Szerényen pirulok, és persze nagyon büszke vagyok magamra belül:)) Köszönöm! :))
süti beállítások módosítása