Medellin 2007.09.21. 21:00

Nemalvás

Hi!

Szeretném jelezni, hogy este 9 van, de Bence ott hisztizik az ágyában még! De erre még visszatérek.

Az éjszakánk olyan volt, mint mostanában általában. Velem alszik, többször felkel (nem órákra), néha arra, hogy épp tüsszög, vagy köhög. Ilyenkor itatok vele egy kis kamillateát, vagy csak cumit adok neki, vagy átfordítgatom, és alszunk tovább. Ma 6-kor volt reggeli, 8-kor hozták az ebédet, de kb. 9-ig ágyban voltunk. És volt délelőtti alvás is. Délután anyunál volt pár órát, míg mi Süvivel elmentünk múzeumba, és megnéztük az inka köcsögöket:)) Állítólag Bence nagyon hiszis volt ezalatt. Kapott főzeléket (Hipp), aztán az összes ruhadarabja, meg pelusa is főzelékes lett. (Felét ráette, felét rábukta mondjuk.) Aztán itthon átöltöztettem indulás előtt (vittük tovább), majd kirakta arra a ruhájára is maradék kaját. Meg az én farmeremre is.. Úgyhogy én is átöltöztem, Bence meg a pizsamanacijában jött, más nem lévén..:))) Süvi meg VP-jékhez ment kártyázni délután, és mi is mentünk Bencével, mert múltkor meg lett beszélve, hogy én még nem láttam az átépített lakásukat, ők meg rég látták Mártival Bencét. Bencus odaúton aludt, a lakásban rendesen viselkedett (igaz evés után alul, fölül jöttek belőle a hangok..:))) Legkésőbb 1/2 8-kor haza akartam indulni vele, de amikor láttam, hogy már fáradt, akkor eljöttünk. Már hazaúton elaludt a kocsiban, itthon betettem az ágyba, és elkönyveltem magamban, hogy akkor ma nincs fürdés, de legalább korán lefeküdt (8 óra körül járt már az idő). Aztán míg kint vacsiztam, hallom, hogy Bence nekilát tüsszögni, köhögni. Onnantól meg jött a móka... A kedvenc részem az volt, amikor Bence megfordult az ágyban 180 fokban, hogy túljusson a rácsvédőn, hogy kilásson a rácsok közt. Nekitámasztotta a rácsoknak a fejét (pedig az tök kemény), és meg is kapaszkodott bennük, majd nézte a macskát, aki ült az ágy előtt. Aki amúgy tőlem akart valamit, azért jött be dorombolva, és mivel nem foglalkoztam vele, (mert Bencét altattam volna...) leült, hogy akkor megvárjon. Tehát én vártam Bencére, hogy aludjon, Bence nézte a macskát, és várta, hogy odamenjen mondjuk hozzá, macska meg ült, és várt engem, hogy .. valamiért... Aztán, már blogírás közben amúgy, csináltam kis kaját Bencusnak. Olyan 21:20 körül még evett kb 40 g kaját, de többet nem kért, ellenben keservesen elkezdett sírni, ha a maradék kaját a szája közelébe mertem tenni. Viszont, amikor teával kínáltam, arra meg lecsapott. Én nem értem mi van... (Ízesítés nélküli kamillatea.... köménnyel...)

Most úgy néz ki, hogy aludni fog.

Képzeljétek; amellett, hogy hirtelen megtanult megfordulni, már neki is látott négykézlábat gyakorolni! Még nem a tenyerén támaszkodva persze, hanem felhúzza a térdeit, azaz feltérdel, és a két könyöke van lent! És konkrétan a levegőben van a hasa! Le is csekkoltam! Benyúltam a hasa és a talaj közé! (Nem alszik...) És kicsit hintáztatja magát így, majd lehasal!

Akartam még feltenni képeket, de nem teszek, mert nem lettek annyira jók. Amúgy az alábbi esemény lett megörökítve! Bence nyúlt a játékoslavór felé, úgyhogy odatoltam neki, hogy válogassa ki, milyen játék kell neki. Először kivett, egyet, utána még egyet, meg még egyet, utána megemelte a lavórt, kiszórt belőle mindent, majd boldogan nekilátott rágcsálni a lavór szélét, amit felemelt a feje felé (a hátán fekve...) Nesze neked játék...! :)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr985518031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása