Medellin 2007.09.15. 12:03

Mókák

Hi!

El is felejtettem említeni, hogy a napokban eltörtem Bencus cumisüvegét. Végülis... 5 hónap alatt az első..:) Az nem olyan rossz teljesítmény egy kismamától:)) Félrenyelt evés közben, a cumisüveget gyorsan lecsaptam az asztalra, hogy fel tudjam kapni a fuldokló gyereket a vállamra, de az asztalon újság, meg pelus, meg minden volt, így az üveg ledőlt. A járólapra. Anyuéknál. És ripityára tört, úgy 50 grammnyi tápszerrel együtt... Mivel pont aznap voltunk anyuval vásárolni, volt nálam pót cumisüveg. (Az egyikbe a tápszert szoktam rakni, vagy azt is külön kis bébiételes üresüvegbe, és a másik cumisüvegbe meg viszem a forró vizet. És utána egybeöntöm őket.) Úgyhogy most a pót üveget használom, ami nem üveg, hanem műanyag. Ezt attól a csajtól kaptam a védőnőnél (egy régebbi bejegyzésben megírtam az ehhez kapcsolódó sztorit). Végülis tök jó, mert Tefal, van rajta hőmérő, és kiírja, ha OK a hőmérséklet és a talpa is lecsavarozható, azaz könnyű kimosni minden irányból. Meg persze könnyű, így Bence is meg tudja tartani. Csak persze az üvegek sokkal higiénikusabbak. (Akinek van otthon műanyag, meg üvegpohara is, az biztos tudja, hogy miről beszélek...)

A másik mókás esemény, hogy Bence ma felhívta Gyurit:))) Lecsapott a telefonomra, elkezdett vele játszani (értsd: rágcsálta), és egyszer már csak arra lettem figyelmes, hogy kicsöng a telefonom:))) Kinyomtam, de Gyuri visszahívott; mondtam neki, hogy csak a gyerek kereste:) Amúgy lépett már be a médialejátszóba is, épp csak a zenét nem indította el (meg is lepődött volna), meg próbált már videotelefonálni is... Bár épp azon gondolkozom, hogy Gyuri be sincs mentve a gyorstárcsázóba, azaz minimum meg kellett nyitnia először a névjegyzéket, ott kiválasztani az L betűt, és utána tárcsázni... Azért remélem jobban műszaki zseni lesz, mint az apja:)) (Amúgy a telefonon van műanyag borítás végig, úgyhogy a gombokba nem tud belenyálazni.)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr755518023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása