Hi!

Azzal a ténymegállapítással kezdeném ezt a bejegyzést, hogy ha az ember gyermeke be van utalva egy orvoshoz, onnan tuti nem lehet úgy kijönni, hogy minden rendben van! Ha már beutalták oda a gyereket, akkor mindenképp kell valami szakvéleményt írni. Olyan nincs, hogy köszönjük, hogy befáradt, de a gyermeke tökéletes, és mehetnek is haza! Szerintem a vizsgálatok után kapják a pénzt. Mivel mindenképp talál valamit, vissza kell ugye menni kontrollra. Ahol vagy még talál valamit, vagy elengedi a gyermeket, hogy gyógyult...

Kezdem azzal, hogy a gyerek a délelőtti alvása után indulásig nem aludt egy percet sem! (Azaz 1/4 3-ig). Ezalatt azt értem, hogy ebéd után nem lehetett lefektetni. Végülis megint ő volt az okosabb, hiába próbáltam feltalálni a spanyol viaszt. Ugyanis nem aludt otthon, cserébe végigaludta az utat, majd a várakozási idő majdnem felét, ami nem volt kevés! A többi anyuka azt sem tudta mivel kösse le a babáját a folyosón, az enyém meg (egyedüliként) húzta a lóbőrt! :) Azt hiszem irígykedtek...:) Szerencsémre odafelé nem volt dugó, meg nincs is annyira messze a hely, mint ahogy gondoltam! Petőfi hídon kell menni, és a második utca jobbra (ahol le kell menni, utána balra, balra, balra, és már ott is van az ember. Csak egyirányú utcák.). Parkolóhely is volt aránylag közel. Más kérdés, hogy parkolóautomatát nem láttam abban a szuttyadék Tűzoltó utcában, de utólag kiderült, hogy valahol mégis kellett lennie. Ez 1260 forintomba került (5 napon belül ugye), pedig még apró is volt nálam... Ezt a kis kellemetlenséget leszámítva tehát jó parkolóhelyem is volt. A kórház egész igényes, már amit láttam belőle. Mivel csak babáknak fenntartott kórház(nak tűnik), ezért teli vannak a falak mesefigurás festéssel, a váróknál (folyosón) vannak játékok kitéve (a pelenkázóasztal alatt). Még festett székeket is láttam! :) A fejlődésneurológián egyébként elég szar a rendszer. Úgy kap időpontot az ember, hogy pl. 3 és 4 óra között menjen az ember. Na de innentől érkezési sorrend van! Hiába voltam ott 3-ra, 4-kor jutottam be kb. De ha még előbb mennék, annak sem lenne értelme, mert akkor meg várakozni kéne először 3-ig, utána mehetnék én be, ha egyáltalán én értem oda először akkor is... Úgyhogy mindenképp várni kell. Ami kicsi babákkal nem egyszerű. A gyerek épp akkor lehet fáradt, éhes, akármi. 1 órán keresztül hordozóban/babakocsiban/anya ölében ülni nem túl szórakoztató pár hónaposan. Több baba elég nyűgös volt már! Bence meg először aludt, majd felkelt, körülnézett, hogy hol van már megint. (Mindig ezen nevetek: valahol elalszik - pl. kocsiban - és máshol kel fel, nem tudja hol van.) Utána kivettem, 10-15 percig a környezetét figyelte meg, utána nekilátott a nyusziját rágni szép csendben az ölemben. Míg be nem hívtak minket:)

Doktornő először kikérdezett a szülés körülményeiről, mert azt senki nem említette meg nekem, hogy a kórházi zárójelentést is kéne vinni... Márpedig neki kellenek az adatok a gépbe. Utána felültette Bencust, és mondta, hogy semmi gond az ülésével. Ugyanis emiatt lettünk elküldve ide, csak közben eltelt egy hónap... (A doktornő először szabin volt aug. 27-ig, utána meg csak mostanra tudtak időpontot adni. 15-én kaptuk a beutalót amúgy.) Cserébe kitalálta, hogy a jobb vállának az izomtónusa mintha gyengébb lenne a másiknál. Úgyhogy csináljam napi 4-szer az alábbi feladatot: megfogni a tarkóját és a lábát, összehajtani a gyereket, és így hintáztatni kicsit, egy mondóka erejéig mondjuk (már időtartamra). Amúgy van-e szemüveges a családban? Igen, mindenki. Akkor nem ártana elvinni egy szemészhez, mert szerinte az egyik szeme beljebb áll/néz, vagy mi a fenét mondott... Őszintén ez nekem még nem tűnt fel az elmúlt 5 hónapban, de másnak sem. Szerencsére ez a banya sem szemészorvos. Ahhoz meg nagy agy kell, hogyha mindkét szülő szemüveges, akkor majd gondok lehetnek a gyerek látásával is idővel... A szeme meg nem áll sehogy, csak tökéletesen, és 5 hónaposan nem hinném, hogy szemüveg kéne neki:) Ja, majd elviszem szemészhez, és felolvastatják vele az ábécét, vagy mi... Eszem megáll! Jó, persze majd megkérdezem a gyerekorvost, hogy vigyem-e már most szemészetre, meg hova, meg kell-e beutaló, de azért menjen már ez a banya a fenébe. Rosszul áll a gyerek szeme, meg gyenge az izomtónusa. El tudom képzelni hogy nőtt volna fel a gyermekem ezen információk nélkül! Gondolom tökéletesen. Komolyan mondom, ha valaki gyermekének nincs különösebb szemmel látható baja, akkor ajánlásra se vigye el orvoshoz, mert csak sok idő (utazás, várakozás, kontoroll, stb), sok idegeskedés (vizsgálgasd a saját izomtónusaidat te szatyor, és vegyél inkább te nagyobb dioptriás szemüveget fel, mielőtt megnézed a Bence szemét!). Dehát saját hibájából tanul az ember. A következő gyerekemnél, ha ilyet mond a gyerekorvos (mármint hogy vigyem ilyen-olyan hülye vizsgálatra), akkor körberöhögöm majd. Ez sem volt kötelező vizsgálat, csak ajánlott. Nomármost az ülése is magától kifejlődött egy hónap alatt... Fejlődésneurológia és tornáztatás nélkül is. Meg hülye szakvélemények nélkül is! Hagyják már szegény babákat maguktól fejlődni, erősödni, nem kell ezt erőltetni, meg siettetni semmivel! Tornával sem! Megvan a saját ütemük! Foglalkozzanak a tényleg beteg babákkal, küldözgessék a háziorvosok őket vizsgálatra!!

Visszafelé meg kb. ültünk a dugóban, míg nem tudtam vége elkanyarodni kerülőutakra. Bence már elég hisztis volt, mire hazaértünk. Konkrétan már sírt mire hazaértünk. Pazar. Ja! És a vizsgálat közben elkezdett egyszer sírni! Pedig semmi extrát nem csinált vele az orvos! Kb. akkor pityeredett el, amikor a fejkörméretét mérte le a doktornő. Az pedig nem egy túl félelmetes vizsgálat! :) És minden gyerek sírt bent, hallottam kint a folyosón! Csodálkoztam is! És Bence csak mosolyogni szokott, ha foglalkoznak vele, meg társalogni! Amit az elején művelt is! De utána majdnem sírás lett belőle, de szerecsére ott voltam, így hamar megnyugodott. Szerintem a banya miatt sírnak a babák. Méghogy kontroll. Remélem senkit nem zavarna, ha nem jelennék meg Bencével, mint ahogy nem is szándékozok már! (Most, hogy megírtam a mai napot, hirtelen erre az elhatározásra jutottam.)

Este Süvivel még kimentünk Tesco-ba vásárolni, addig Bencust leadtuk anyuékhoz. Utólag kiderült, hogy szinte végig sírt, meg hisztizett, és nem tudni miért:( Cserébe 3/4 9 után értünk vele haza, amikor már aludni szokott. Így meg se fürdettem ma, hogy azzal se menjen az idő, csak tisztába tettem, átöltöztettem alvósba, odaadtam neki a maradék vacsiját (kb. 40-50 g kaja), és büfi után már aludt is, mint a tej! :) És azóta is mélyen alszik! :)

Annyira édi!!! :)

És mától már új tápszert kap, elfogyott az, amit pici kora óta kapott...:))

Pá!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr985518016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása