Medellin 2007.09.01. 10:00

Pótlás

Hi!

Megint elmaradásban vagyok, pedig sokminden történt, de megpróbálom röviden összefoglalni.

Először magamról: nem tudom írtam-e már, de kb. 2 hete, azaz Bence 4 hónapos korától, megint elkezdett hullani a hajam. Mióta megszületett, azóta kb. napi 1 szál hajam hullott ki, és ezt tök komolyan mondom! Hiába a fésülés, a hajmosás, akármi, nem hullott a hajam! De tényleg olyan szinten nem, hogy napi 1-2 szál veszteségem volt! Most beállt a 'normálisra'.

Tegnap nagy nap volt: tegnap először volt Bence úgy leadva, hogy nem nagyikhoz (mert nem értek rá)! Gabi és Fenris vigyázott rá, míg fogorvosnál voltam (bocsi Dóri, hogy nem hívtalak, de sürgősségi eset volt, az első lehetséges időpontra már szaladtam is, és nem tudtam volna veled egyeztetni, mert dolgozol + gyereket vittem-hoztam előtte + úgy rakott be pluszban, hogy gyorsan meg tudjon nézni!!!). Kicsit izgultam, mert idegen hely és idegen arcok neki, és hátha nem fog tetszeni, de szerencsére még mindig túl pici, még nem fél az idegenektől! :) Kb 3/4 órát volt nélkülem, és azt hazudták nekem, hogy nagyon jól viselekedett:))) És, hogy máskor is mehet:))) Nagyon édik voltak, Kata nagyon érdeklődött: pl. le akarta húzni Bence nadrágját:P Na jó, nem, csak tetszett neki a nadrágszáron a kenguru, és megfogta:))) Szerencsére a városi dugót is jól bírta Bencus - inkább elaludt:) Ja, amúgy Fenrisék 1 utcányira laknak a fogorvosomtól...

Tegnap volt a nagy nap és megkapta az első üveges bébiételét. A bio zöldborsópürét. Végülis megette, és nem lázadozott ellene, de még semmi kajánál nem tudok érzelmet leolvasni az arcáról, hogy tetszik-e neki... Először kanállal kezdtem adagolni. Kb. 8-10 kanál után már az egész feje pürés volt, de a tálban nem látszódott a fogyás. Úgyhogy átraktam a csőrös pohárba, hogy akkor szokja abból. De azon keresztül meg nem ment neki. Úgyhogy áttettem cumisüvegbe, abból végül megette. Igaz addigra annyi mosatlanom lett, hogy csak na, plusz minden tálban, egyébben ott maradt egy kis kaja felkenődve, úgyhogy a végére kevesebbet is evett az üvegben eredetileg lévő mennyiségnél:))) Cserébe 2 órára rá már olyan éhes volt, hogy muszáj volt megetetnem, és 230 gramm kaját bevágott!!! Amúgy jó a kész étel (főttétel/főétkezéses kaja), csak kár, hogy éhenhal tőle a gyerek...

Szintén tegnap Bence nekilátott szerelni, amiről képem is van, majd felteszem. Bementem a szobába megnézni, hogy mit csinál, mert úgy hallatszott, hogy nagyon ügyködik valamin. Vagyis valamit nagyon kalapál. Azt látom, hogy a rácsvédő már le van szerelve a rácsról, és Bence épp a légzésfigyelőt próbálja leszedni:))) Fogta az egyik zsinórját, a másik kezével meg a készüléket, és próbálta letépni az ágyról:)) És amikor el akartam szedni őt onnan, meg sem fordult, hanem mérgesen kapaszkodott a légzésfigyelőbe, hogy én ne zavarjam már őt, mert most sürgős szerelnivalója van! Alig tudtam elszakítani onnan:)))

Pár szó az estéről: Ugyebár éjfélig is sokszor fel szokott kelni, de akkor még vissza tudom altatni. Hááát, tegnap egész este olyan mélyen aludt, hogy legalább 4-szer beriasztott a légzésfigyelő, mert nem érzékelt semmi mozgást!! :) Persze szokás szerint azért 3/4 12 körül felkelt, egy ideig boldogított minket, de végül 1/2 1-kor kellett utoljára kimásznom az ágyból, hogy alvásba rendezzem a félig alvó gyereket. És utána 1/2 6-kor, azaz reggelire kelt fel legközelebb!!!!!! 5 teljes órát hagyott aludni!!!! Ilyen is rég volt! :) Lehet mégis sikerülni fog a leszoktatás az éjszakai evésről?? Nem akarom elkiabálni, ez még csak az első ilyen éjszaka volt... Bár reggel meg nem aludt vissza, mert ugye nem volt kimerült, úgyhogy végül 6-kor kivettem magam mellé. Majd egyszeri felkeléssel, de aludtunk 1/2 9-ig:))) Még a fejünket is összedugtuk, vagyis odadugta hozzám:))) Kis tündérke:))) Annyira imádom! :)

És végül félve, de csendben bevallom, hogy tegnap a gyerek meg az ágyról vetette le magát a mélybe... Pedig még figyeltem is rá! Meg apja is ránézett. Meg el volt barikádozva az ágy széle. És egyik pillanatról a másikra barikád eltűnik, Bence meg a földön hever... Lassan kezd úgy tűnni, hogy ez egy korszak kezdete... A borulós korszaké... Tegnap Katát is láttam párszor lefejelni a talajt. Magától. De az ijedtségen kívül más baj most sem történt...

Ma pedig megyük Veresegyházára, majd megírom mi volt!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr135518003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása