Medellin 2007.08.30. 09:31

Éjszaka

Hi!

Nem akarom elkiabálni, de ma este jobb volt a helyzet! Csak 4-5-ször kelt fel, és csak az első ébredés után volt fent 3/4 órán keresztül. A többi alkalommal aránylag hamar vissza tudtam altatni. 3/4 6 körül reggelizett, utána aludt tovább, majd amikor felkelt, akkor csendben elgagyorászott magában, én csak később keltem fel már arra, hogy ő gagyorászik:) Pedig a játékait is leszedtem a feje fölül éjszakára, hogy azzal se tudja elfoglalni magát, úgyhgy reggel sem tudott azokkal játszani. Úgyhogy végülis 1/2 9-kor keltem ma fel! :)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr185518001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása