Hi!

Szegény Bence! :( Tegnap figyelmetlen anyuka voltam, és kiborítottam a hordozójából:( Ő meg koppant egyet a földön, megijedt, majd elkezdett sírni:(( Még sosem fájt semmije (max. poci), és még sosem ijedt meg semmitől, ez volt az első alkalom, hogy ilyen okok miatt sírt:(( Úgy sajnáltam szegényt! De a kezemben hamar megnyugodott végülis, fél perc alatt, pár perc múlva meg már ott vigyorgott. Úgyhogy az ijedtség nagyobb volt, mint a borulás. Az volt, hogy a hordozójában ült még, mert akkor értem vele haza. Odébb akartam tenni, de a horodzó füle nem volt középre berögzítve, kicsit hátra volt döntve. Én meg úgy emeltem meg, gondolván, hogy akkor a fül beáll középre. De helyette az történt, hogy simán döntve emelődött meg a cucc, és a baba meg kigurult belőle. A földre:(( Jó, persze ez egyből emeléskor történt, úgyhogy kb 10 centis magasságból gurult le, na de akkor is:(( Olyan rossz érzés volt, hogy hogy lehetek ennyire figyelmetlen, és ilyen történik a babámmal miattam!! (Bár gondolom fog ő ennél nagyobbakat is esni, meg koppani magától is a jövőben...:/ )

Ma éjszaka kb. megint annyit aludtam, mint tegnap. Éjszaka volt egy periódus, amikor egyhuzamban 3 órán keresztül volt ébren! Ezt még napközben sem szokta nagyon prezentálni, nemhogy éjszaka... Apja hajnali három körül játszott vele egy kicsit, meg ki lett szedve az ágyra, de 10 perc után ott is hisztizett. Megint megivott csomó vizet is. Úgyhogy nincs javulás a tegnapi naphoz képest. Utána kell néznem megint a szakirodalomban, hogy erre mit mondanak...

Most volt nálunk Timi és Milán. Tegnap jelentkeztek be, hogy ma jönnének délelőtt, úgyhogy jó meglepi volt:) Jó sokat babaáztak, Bence nagyon szépen viselkedett. Csak mikor már mentek el, akkor látott neki sírni, hogy ő éhes. Igaz, hogy alig 3 órája evett, de tény, hogy csak 150 g-t... Megbeszéltük, hogy majd megyünk ki hozzájuk Brüsszelbe, ha Bence nagyobb lesz. Pl. 1 évesen már bármit megeszik majd, vagy már előbb is, úgyhogy nem lesz az, hogy útközben hol forralok vizet, stb. Úgyhogy jön majd ő is:)) Meg jövőre tengerpartra is utazunk, ha minden jól megy! Remélem a hosszabb utakkal sem lesz gond, de nyilván többször meg kell majd állni, vagy 2 nap alatt megtenni a távot!

Tegnap felhívtam a kórházat, hogy időpontot kapjunk a tornafeladatos nénihez. Kiderült, hogy bár a szabiról visszajött, csak hétfőn és csütörtökön van bent. És csak 13 órától. Hogy ezt múltkor miért nem közölték...? Úgyhogy holnap hívom megint...

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr755517999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Apóka 2007.08.29. 20:34:40

Ne dobáld a fiamat :(
süti beállítások módosítása