Medellin 2007.08.27. 10:11

Hétvége

Hi!

Bocs, hogy megint napok kimaradtak, de mivel Süvi Sukorón volt hétvégén, én kb. átköltöztem a gyerekkel anyuékhoz, mert mit üljünk otthon egyedül? Meg aztán így dédi is egész hétvégén dédunokázhatott!

Úgyhogy témakörönként:

Éjszakai evésről leszoktatás:

Utolsó bejegyzésemhez képest a következő éjszaka is olyan volt, hogy felkelt - visszaaltattam, felkelt - teát kapott, felkelt - visszaaltattam, felkelt - teát kapott, aztán reggel lett. Szombat este jobb volt, mert akkor megetettem még 3/4 12-kor éjszaka, amikor felkelt, utána 1/2 5-kor kelt legközelebb (teázni), utána reggel 7-kor volt reggeli. Most, vasárnap éjszaka viszont rémálom volt kb. Teát ugyanúgy 2x kapott, de komolyan mondom, Bence kb. fél - egy óránként ébredt fel. És akkor én is mindig felkeltem és beültem mellé visszaaltatni. És ez konkrétan reggelig ment így. Éjfélkor feküdtem le kb, reggel 6-kor volt reggeli, és a kettő közt minimum 8-szor felkelt! Meg persze én is. Ne próbáljátok ki, ha nem muszáj! Nem túl szórakoztató, cserébe nagyon kimerítő. És akkor még szépen fogalmaztam... Nem tudom miért volt ez így ma. És meddig lesz. Állítólag pár nap a leszoktatás, nem?

Etetés:

Amúgy, mióta nem eszik éjszaka, azóta napközben sem... Komolyan; szombaton is azért etettem meg még éjjel 3/4 12-kor is visszaaltatás helyett, mert az még csak az 5. étkezése volt aznap!!! Tegnap délután 1/2 5-kor is még csak a 3. étkezés volt meg... 4-5 órákat elvan evés nélkül... A napi fogyasztása a 900 grammot sem éri el! Na persze nem félek attól, hogy el fog fogyni, jó húsban van! :))

Etetéssel kapcsolatban a friss, új hírek: Bence szombaton már kapott almát is, azt is ette, ÉS, vasárnap igazi húslevest evett velünk:)))) Na jó, ez így szépen hangzik:))) Igazából a levesből kihalászott és leturmixolt répákat kapta meg ebédre. Tehát egy tápszeres étkezést kiváltottunk vele. Ahhoz képest, hogy most evett először főttételt, 200 grammot benyomott belőle azonnal... Mondjuk azt már most megfigyelhettem, hogy sima főtt répa után hamarabb éhezik meg, mint ugyanennyi tápszer után.

Széklet:

Elnézést, át lehet ugrani, de ezek is fontos dolgok! (Ez a blog nekem is szól a jövőre tekintettel, következő gyerekre való tekintettel, és én ilyeneket nem jegyzek meg...) Tehát, amióta kap barackot, azóta napi 3-4-szer is van. Úgy nem hajtja meg, hogy hasmenése lenne, csak többször van kevesebb. És sárgább színű:) Viszont ma reggel olyat láttam (már 2-szer is), amit nála még soha: egybefüggő barna massza! Igazi kaki! :)) Először kapott igazi ételt, és máris igazi kakija volt:)) Más 'mellékhatása' nem volt annak, hogy 'igazi' kaját kapott. Nem fájt a hasa, nem sírt, nem hányt, nem rontotta el a gyomrát... Tehát úgy tűnik lehet már neki adni a gyümölcs mellett nyugodtan püréket is.

Erőnlét:

Sokat van földön mostanában, és tegnap nagyjából sikerült megfordulnia hátról hasra. Igaz ott kellett asszisztálni, meg játékok elhelyezésével rávenni a fordulásra, de hamarosan már fog menni neki! A másik, hogy iszonyúan hasizmozik. Nem lehet már normálisan hátradöntve ölbe ültetni, mert egyből próbál felülni. Hasizomból. Mint egy kerek kifli, úgy néz ki egyfolytában, ahogy görnyed előre. És fel van háborodva, ha hátra akarom dönteni. Vagy ha fektetni akarom ilyenkor:) Most nagyon szórakoztatja már az ülés, meg az állás. De még nem elég erős az üléshez sem, még mindig nem tartja szép egyenesen a hátát és a nyakát hozzá! Holnap jön vissza szabiról a tornásznéni, akit fel kell hívni a gyakorlatok miatt. Pedig reméltem, hogy megerősödik a vizsgálatra. Na mindegy.

Bencus továbbra is imádja a növényeket, sokat mosolyog és nevet (bár még az sem megy neki annyira:), nagyon nagy, nagyon erős, és rengeteget tud beszélni. Pedig még csak most született. Elvégre még 5 hónapos sincs...

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr285517995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása