Medellin 2007.08.24. 09:23

Pavlovi reflex

Hi!

Amúgy rájöttem (remélem), hogy azért nem ordított éjszaka kajáért, mert nem vettem ki az ágyból! Szerintem már ilyen Pavlovi reflexe van: ha éjszaka felkel és kiveszem, akkor az etetés miatt történik. Sírni ugye nem szokott éjszaka; ha felkel enni, akkor már etetem is. Amikor kiszedem, már összekulcsolja a kezét feszülten, és már tátva van a szája, és már szopizik vele. Csak az üveget kell már beletennem. De, hogy nem vettem ki, ezért nem követelte a kaját. Azt csak kivevéskor kell:))) Fú, remélem igazam van, mert akkor ez is nagy segítségemre lesz a leszoktatásban! (Jó, napközben nagyon tud ordítani az ágyában, ha éhes, de az éjszaka az más. Elméletileg.) Remélem menni fog a leszoktatás! (Emlékszem ugyanígy paráztam, amikor 6 hetesen eldöntöttem, hogy a baba a kiságyban fog már aludni, nem velem. Aztán ez baromira nem zavarta őt, csak én hittem azt... Milyen jó lenne, ha megint ez lenne! És remélem most nem szóltam el magam!!!)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr645517994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása