Medellin 2007.08.24. 08:30

1. éjszaka

Hi!

Az első éjszaka legyen a sikersztori fedőnevű.  Először felkelt valamikor. Adtam neki cumit és aludt tovább. Másodszorra felkelt 1/2 3-kor (!!!) (ja, későn feküdt le...). Akkor nem vettem ki, csak az ágyban kapott 50 g teát, majd visszafordítottam a hasára, és elaludt szó nélül! Utána felkelt 3/4 4-kor. Először próbáltam cumival lekenyerezni, de nem ment. Úgyhogy kapott megint 50 g teát. Mondjuk azzal sem aludt el, de nem is sírt. Hosszas mindenféle után 1/2 5-re elaludt. És végül 3/4 7-kor kelt és 7-kor ettünk (reggeliztünk) először!!!!!!

A teánk jelenleg olyan, hogy termékminta. Azaz van 3 darabom, ami 3 éjszakára elég lesz. Ma alma ízűt ivott. Egy pillanatra megrebbent a szempillája az új íztől, egy ezredmásodpercig megállt az ivásban a meglepetéstől, utána ivott tovább:)) Most kapott először teát. Féltem, hogy a víztől fel lenne háborodva kaja helyett, ez viszont így v.mi más volt. Amúgy ilyen szar instant tea - Hipp - és nem is fog többet ilyet kapni. Pl. cukor is van az összetevők közt:( Monjuk azért adtam mégis ezt neki, hogy az esetleges éhségét elcsapjuk, meg kaja nélkül is szintben legyen a vércukorszintje:)) Még nem tudom milyen teát kéne amúgy kapnia, utána kell néznem. A por alapúak eleve szarok, az üvegesek pedig mind tartalmaznak cukrot (is). Az jutott most eszembe, hogy mi lenne, ha almakompótot csinálnék, és annak a levét kapná? Abba kell cukor? Még sosem csináltam:)) Meg veszek majd a biopiacon hétvégén v.mi nádcukrot, vagy hasonlót. Mert persze, megédesítem én a teáját, de amíg én etetem a gyereket, addig egészségesen akarom. Hogy később ő hogy rontja el saját magának, az más kérdés, de talán megszokja majd az otthoni példát... Ebben is megpróbálok következetes maradni, csak sajnos ez több éves projekt... Meg sok dolog úgyis kikerülhetetlen lesz (pl. kakaó), de amiből lehet, abból az egészségesebb változatot fogja kapni!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr435517992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása