Medellin 2007.08.23. 22:08

Torna

Hi!

Bence ma Líviáéknál volt, míg mi Süvivel elmentünk moziba Simpsons-t nézni (utoljára pocakkal voltam moziban...), és Dóri gyógytornásza megvizsgálta a kis pócot, és azt mondta, hogy minden a legnagyobb rendben van, nagyon jók az izomtónusai, meg egyebek. Mutatott olyan feladatot, hogy hogy görgessem. Gondolom az arra jó, hogy hamarabb tanuljon meg hasra fordulni a hátáról.

Ezen kívül tegnap megérdeklődtem a konditeremben, és szeptember 4-től van ismét baba-mama torna, ami egész nyáron nem volt. Tavasszal még volt, de akkor még túl pici volt Bencus ahhoz, hogy vihessem. Kíváncsi vagyok, hogy milyen! Mindenképp elmegyek majd!

És akkor a mai szívás: Anyut elvittem vásárolni a Spar-ba este 1/2 8-kor. Bencus is velünk volt persze. Azt terveztem, hogy 8 körül hazaérünk, fürdés, altatás. Mint minden nap. Szokásos: meg ahogy én azt elképzelem... 3/4 8 körül bealudt a hasamon vásárlás közepette... Gondolom mindenki egy gonosz anyának nézett engem, hogy mit csinálok ilyen pici babával ilyen későn egy közértben, amikor rég ágyban lenne a helye, hiszen olyan álmos, hogy már el is aludt a kenguruban... Hozzátenném, hogy Bence nem szokott 3/4 8-kor elaludni, örülök, ha fél 9-re alszik... Szépen hazavittem, kitettem a kis ágyába. Na, ekkor persze felkelt és kezdődött az esti muri. (Amikor a kenguruból tettem a hordozóba, meg be a kocsiba, meg ki a kocsiból, arra nem kelt fel. Csak az ágyra!) Kénytelen voltam kicsit enni is adni neki, de csak 90-et adtam. Hisztizett is miatta, hogy ő még kér, de nem kapott. 1/2 10 volt, mire elaludt. Azt hittem megőszülök. Bááár, lehet, hogy meg is fogok. Ma elkezdem az leszoktatását az éjszakai evésről. Tehát, amikor felkel enni, akkor nem fogom kivenni az ágyból, csak egy kis vizet/teát kap majd, és fordítom is vissza a hasára aludni. Húú, gondolom lesz majd ordítás! De a szakértők szerint - ma utánanéztem - 4 és 5 hónapos kor között a legkönnyebb a leszoktatás, csak pár éjszakát vesz igénybe. Meglássuk. Remélem tudok majd következetes lenni. Mivel most nincs annyira teli a hasa, tuti hiszti lesz egész éjjel, de az is tuti, hogy reggel meg fog enni 200-at, amit amúgy is kéne:) Ami azt fogja eredményezni, hogy nem 3, hanem 4 óránként fog majd csak enni. És ha holnap alvás előtt is 200-at bírnék adni neki, azzal sokáig kihúzná. És akkor ébredéskor megint víz/tea. Kicsit izgulok, meg kell valljam. Gondolom sokszor fel fog ébredni, hacsak nem lesz egyfolytában ébren - mert a saját ordításától nem tud majd visszaaludni. Remélem tényleg használ, és remélem tényleg csak pár nap! Nagyon-nagyon megérné! Drukkoljatok, hogy meg tudjam csinálni, és ne szakadjon meg a szívem az éhező kis baba miatt! :(

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr645517991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása