Medellin 2007.08.23. 10:01

Nem egyszerű...

Hi!

Pocsék estéink legpocsékabbika volt ma. Azzal kezdeném, hogy nem tudom mikor romlott el ez az egész. A baba anno evett este, majd leghamarabb 2-kor kelt fel. 2 és fél 4 között. Ez már hetek óta nem így van. Tegnap este pl. annyira nem tudott elaludni, hogy kénytelen voltam megetetni (főleg, hogy mentem konditerembe, aztán nemhogy felkeljen, miközben én nem vagyok otthon, Süvi meg meccset néz...). Tehát /2 9 körül még megetettem (pedig az előző evéséhez képest leghamarabb 9-kor lehetett volna, akkor meg már alszik - kvázi este már nem eszik). Ráadásul úgy evett, mint aki az éhhalál szélén áll. Ennek ellenére felkelt 1/4 2-kor is enni! Ami nonszensz. És mintha ez nem lett volna elég, felkelt 3/4 4-kor. Próbáltam visszaaltatni. 1/2 5-ig, amikor meg már éhes is volt.... Megetettem. Utána úgy döntött, hogy de szép az élet teli hassal, minek aludni, a hátára csapta magát, és nekilátott játszani. Amit én az ágyból fekve asszisztáltam, azaz nem aludtam, és amikor kezdett nyűgös lenni, akkor raktam alvásba. Hááát, ez olyan 5 után lehetett. Na azért ilyen nem szokott lenni! Normálisan utoljára mondjuk délután 6 körül eszik. Legközelebb éjjel 2 körül, majd reggel 6-kor, amikor amúgy is kel. Most miért csinálja ezt nekem??? És tényleg napok óta! Vagy hetek óta! 2 előtt eszik, majd 4-kor is... Azon kéne lennie, hogy elhagyja az éjszakai evést, erre már éjszaka is 3 óránként akar enni! Ráadásul felkel akkor is, ha nem éhes. Meg nem alszik vissza. Én meg ott virraszthatok. Pedig éjfélkor fekszem én is... Hajjaj....

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr335517988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása