Medellin 2007.08.22. 22:39

Mókázások

Hi!

Bence elég mókás dolgokat alkotott az elmúlt napokban:) Tegnap pl. apuval szórakozott jót! Nagyapja közelítette Bencét a szájához, és úgy tett, mintha meg akarná enni:) Bence meg, ahogy közeledett mindig apu arcához, jó nagyra tátotta szintén a száját:) Mikor apu visszatette az ölébe, akkor meg becsukta:)) Mikor megint az arcához emelte tátott szájjal, hogy megeszi Bencét, akkor Bence is egyre nagyobbra tátotta száját, ahogy közeledett:)) Hát, nagyon jókat kacagtunk:))

Ezen kívül le lett téve a földre! Tegnap először anyuéknál, ma meg megerőltettem magam, kiporszívóztam a nappaliban, leterítettem egy lepedőt a szőnyegre, és kicsaptam rá a gyereket:) Közben néztünk Bebe tv-t is! Meg lehetett hemperegni is - lehetőleg mindig le a lepedőről! :) Egy idő után cicka is befeküdt mellénk, hogy tuti jó a buli, ha mindenki ott tobzódik a szőnyegen:))

Elmentünk ma dokinénihez is, kaptunk igazolást, hogy egészségesek vagyunk, és közösségbe mehetünk. Meg akkor már kértem receptet is. Amúgy én nem értem, hogy már megint mi ez a nagy lazaság... Végre Magyarország. A pénzed kell, de szolgáltatást nem adunk. Miért van az, hogy úszni akarom vinni a babát, de nem tudok infót szerezni róla? Ha e-mail-t írok nem válaszolnak, ha telefonálok, akkor nem veszik fel, vagy ki is nyomnak (azon már nem lepődök meg, hogy vissza sem hívnak...) És akkor mondanám, hogy dögöljön meg ott, ahol van, nem viszem hozzá Bencét, csak az a gond, hogy 3 hely van a közelben, és abból 2-ben ő oktat. Amúgy sem tudom mi lesz végül. Irreálisan drága. Csak a 3. hely árait tudom, a másik kettőről még nem tudtam infót szerezni. Tehát, van babaúszás a Rubin Hotelben. 3.600 Ft/alkalom v. 13.000 a havidíj. Egy hónap az 4 alkalmat jelent!!! A másik két hely a MOM Park és a Sportmax. Holnap megyünk Süvivel moziba, lehet akkor lemegyek a Wellness-be, és megkérdezem az árakat. Csak ne felejtsem el! Ha ezek is drágák, akkor keresek távolabbit. Van a Camponában is, ha jól tudom, meg Érden is, meg valahol a XI. - XII. kerület határán is. Egyszer tuti el akarom vinni, hogy legalább lássam, hogy élvezi-e! Ha nem, akkor nincs gond, nem viszem többet. Ha viszont tényleg élvezi, akkor keresnem kell egy olcsóbb helyet...

Elfelejtettem még fentebb említeni, hogy ma jártunk is! :))) Ugye először tettem ma le a földre, és először talppal álltunk rá, mielőtt fektettem volna. A hóna alatt fogtam, és ráállítottam a földre. Úgy tetszett neki, hogy szilárd talaj és meg lehet rajta állni, hogy egyből elindult:))) Tettünk 4-5 lépést! :)) Annyira édes volt! Nagyon szeret állni, ha fogom! És ha tud félig hasalni/támaszkodni rajtam, akkor fogni sem kell, ácsorog magától:) Hajjj.. mikor nőtt fel a fiam?? Fél pillanatra nem figyelek oda, aztán már iskolába megy...:(

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr145517987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása