Hi!

Szegény Bence ma nincs túl jó napja! Lehet, hogy tényleg a foga jön? Azt ugye írtam, hogy éjszaka kétszer is felkelt és sírt, de ezt csinálja egész nap amúgy! Alig bírom lekötni! Amint leteszem sír, ha felveszem, akkor pár percre elhallgat, de utána kezd nyűgös lenni. Megállás nélkül töm a szájába mindent, és rág, és közben nyekereg. Komolyan mondom, ma annyit sírt, meg nyafogott, mint még születése óta soha! (Apropó, ma olvastam ilyen babás könyvben, amit elővettem a fogzás miatt, hogy egy csecsemő, vagy kisbaba átlag napi 2 órát sír! Na, nálunk átlag napi 2 percet, míg meg nem kapja a kaját:))) Bár az alvás előtti hisztit nem számolom bele...) Annyira sajnálom szegény kis pócot, egész nap foglalkozom vele, de nem használ! Ma még nem is fújt nekem nyálbubikat, csak 2 percet beszélgettünk és mosolyogni is alig láttam! Azokat a mosolyokat is inkább csak az apja kapta. Most meg úgy alszik, hogy nem hiszem el! Kb. másfél, 2 órája megcsináltam a kajáját, hogy most már bármikor felkelhet enni... Mert amúgy evésidő előtt fél órával aludt el. Nem néztem meg az órát, de szerintem már minimum 3 órája alszik! Ilyen sem volt még, max. csak akkor utoljára, amikor még kicsit sárga volt, és 3 óránként kellett kelteni! :) Na, nem mintha panaszkodnék, biztos jót is fog tenni neki ez a nagy alvás ezután a nehéz nap után! Utána kaja, és szerintem leviszem sétálni, mert az életben nem fog este elaludni... Igen, ez az egyetlen hátulütője a maratoni délutáni alvásának.. Hogy fog este elaludni, ha már most kialussza magát???

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr195517978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása