Medellin 2007.08.17. 10:02

Madarak

Hi!

Tegnap szerintem először látott Bence közelről madarakat. Vagyis galambokat. De azt kell mondjam, hogy még nem érdeklődik irántuk! Megnézte őket, hogy mozognak a fűben, utána nézelődött tovább. Tegnap egy órát dekkoltunk az Etele téren (oké, egy padon a füvön, egy nagy fa lombkoronája alatt), és eleinte nagyon élvezte! Nézelődött, viháncolt, mosolygott, még nézelődött (főleg a kezemből, de ha már elfáradtam, akkor a hordozójából). Úgy 3/4 óra után kezdett nyűgösködni, akkor hordozóstul beraktam a kocsiba, és szerencsére elaludt, nem kezdett el sírni!

Már megint érzi szerintem a meleget! Megint alig eszik 100-140 grammot egyszerre, aztán később a többit. Még csak 10 óra van, de lényegében már 4x evett ma... És tegnap is alig evett! Szokásomtól eltérően megetettem lefekvés előtt is, mert előtte igen keveset evett ahhoz, hogy tudjon vele jól aludni, és a plusz etetés után számoltam ki, hogy még így is csak 840 grammot evett egész nap... Minimum 860-at szokott enni, de inkább 960-1020 között. Na mindegy, nem fog elfogyni:)))

És nagyon rossz éjszakánk is volt! Egyszer szokott felkelni enni, ami most is megvolt, de még 2 alkalommal felkelt sírni (!), és nem tudom miért! Ott ültem mellette kómásan, próbáltam a cumit belefognia  szájába, hogy ne köpje ki, de ide-oda forgatta a fejét. Megállás nékül. Mikor már ötödszörre pakoltam új testhelyzetbe, akkor sikerült végre elcsendesednie és elaludnia. Pedig nem pisilt be (mármint nem ázott át), nem fázott, nem volt melege, cumit is adtam, de ő csak sírt. Pedig éjszaka nem szokott. Csak nem álmodott rosszat...:) Aztán 6 helyett fél 6-kor evett reggel, de kompenzációképp aludt(unk) tovább 8-ig, amit szintén nem szokott! A szurit is szerdán kapta, úgyhogy az sem lehetett az ok. Úgyhogy eléggé kivoltam. Éjfél körül feküdtem le, és csupán 4-szer keltem fel (alkalmanként átlag 10 percre) reggel 8-ig bezárólag. Fú, nagyon kész voltam, azt sem tudtam mi van, totál nem voltam képben. Az agyam aludt, és én meg próbáltam rutinszerűen intézni a dolgokat. Szerinem félig aludtam etetések közben is. Már egész jól megy:)

Most várjuk a védőnőt, de még nem jött, cserébe Bence szerencsére elaludt. Sírt előtte is. Szegény kis póc, mi baja lehet? Meleg? Fog?

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr365517977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása