Medellin 2007.08.12. 11:29

Elmúlt napok

Hi!

Bocsánat ismét, hogy napokig nem írtam, de pénteken tanultam, szombaton nyelvvizsgáztam, esküvőn voltam, lagzin voltam + nem is aludtam itthon...

Elsőként megemlítem, hogy alig fél órája Bencus oldalba pisilt...:) Persze nagyon kis cseles volt! Épp fürdetni készültem, már minden készen állt, amikor levettem róla a pelenkát is. Még csak épp összehajtottam kidobáshoz, amikoris becélozta a combomat...:) Tehát 5 mp-re rá, hogy levettem a pelust...:) Egyből reflexszerűen odakaptam a sugár útjába a pelenkát (feleslegesen, mert már össze volt hajtva, így a külsejéről folyt le a pisi), ami miatt Bence megint meglepődött, és abbahagyta kicsit a műveletet:)) Utána persze folytatta, már egy textilpelenkára, amit felkaptam... Kis ügyi:)

A héten vettünk pelenkát Süvivel, mert elfogyott. A szokásos Tesco-sat, ami mégsem a szokásos.... Nem tudom, hogy mást vettünk-e, vagy csak innováció volt, és upgrade-elt terméket vettünk-e, de nem tetszik. Vagyis láttunk más Tesco-s pelenkát is, de az 58 darabosat + társait, de mi mindig a 72 darabosat vesszük. Abból meg nem láttam mást a polcon. Tehát az a bajom, hogy más, mint ami volt, azaz vízhatlan a külső rétege. Teljesen sima, fényes, a ragasztócsík is cellux jellegű, mert nem akad a megfelelő csíkba, hanem ragad a sima felületre. Jó, ez még nem lenne gond. A fő problémám, hogy így nem tűnik légáteresztőnek! Most van rajta épp az első darab, úgyhogy majd beszámolok a tapasztalataimról!

Szombat éjszaka-reggel Bencus nagyon ééédi volt!! Az történt, hogy felkelt 3/4 1 körül enni, amire hónapok óta nem volt példa. 2 előtt nem szokott normálisan felkelni. Kicsit értetlenkedtem, meg duzzogtam, de megetettem. Utólag kiderült, hogy az én okos, drága, édes fiam ennél jobbat nem is tehetett volna velem! Arra ébredtem, hogy ébredezik és nyüszög. Felkaptam a mobilom, hogy megnézzem mennyi az idő. Pont 5:59 volt, majd abban a pillanatban átváltott 6:00-ra, és megszólalt az ébresztőm:))) Azért evett akkor, hogy 6-kor keljen legközelebb, és ne legyen azzal gondolom, hogy én ébresszem fel lelkiismeretfurdalások közepette vagy hogy várni kelljen rá idegesen, míg felébred. Mert eléggé be voltam táblázva. Reggeli, öltözködés, készülődés, etetés, összecuccolás, anyuékhoz át állatokat etetni, Líviáékhoz át babát leadni, utána vágtázás a reggeli nyelvvizsgára... Úgyhogy felkeltünk, etettem, visszaaludt, én meg készülődhettem nyugodtan!!! Ilyen kis rendes baba volt!

Meg Lívia azt is mesélte, hogy míg kártyázott a barátnőivel, azalatt pont aludt a baba:)) Akkor kelt csak fel, amikor már a végén jártak a bridzsparty-nak! Nagyon rendesen viselkedett ott is egész nap! Úgyhogy én egy boldog mama vagyok a csodás kis pocok fiammal:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr255517971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása