Medellin 2007.07.24. 20:26

Front

Hi!

Ma kicsit nyűgös napja volt Bencusnak, aztán estére rájöttem, hogy lehet a frontot érzi. Sokszor előjött egy kis hiszti napközben, vagy sima ordítás, egyik pillanatról a másikra, semmi ok nélkül. Nem volt éhes, ha ilyenkor kajával kínáltam (megint nem evett teljes adagokat, így nem tudtam mikor óhajtja folytatni az evést), nem volt gond a pelenkával sem, meg foglalkoztam is vele... Úgyhogy szerintem a front. Egyszer azért volt nyűgös, mert fáradt volt, de azt kitaláltam, és lefektettem, és elaludt:)) Wow, nap anyukája díjat, ide nekem!:))

Egyszer pl. meg is fürdettem, hogy hátha melege van, azért nyűgös (többször is olyan melegnek éreztem a testét a nap folyamán, hogy csodálkoztam, hogy akkor épp miért nem nyűgös), és kivételesen nem a pelenkázólapra tettem fürdés után, hanem az ágyra. Amint elkezdtem letörölgetni a kis vizes testét, nekilátott beszélni, hogy gúgú, meg ilyenek, én meg egyből abbahagytam a törlést, és válaszoltam neki. És ebben a pillanatban cselesen lepisilt... Elterelte a figyelmemet!!...:) Persze egyből odakaptam a sugár elé a fürdőlepedőjét, ő meg a hirtelen mozdulattól elfelejtett pisilni. Fél perc múlva folytatta ott, ahol abbahagyta:) De annyira édi! Ilyenkor is!

Apja kérte, hogy írjam meg, hogy tud biciklizni. Ja, amúgy is tud rugdosni (de még hogy!!), meg a kezével is csapkodni eközben (látni kell:)), de a "Száraz tónak nedves partján..." c. dalra kialakított játékukban direkt 'biciklizik' :)) Ilyet is tud:) Én meg ma hinta-palintáztam vele, vagyis magasra ringattam a két kezemben fogva (fektetve) a testem előtt, és tátott szájjal röhögött, még hangokat is próbált kiadni:))) Olyan mókás lesz, ha megtanul majd kacagni:))) Most csak fülig ér a szája, és néha kiad v.mi hülye hangot:))) De ma rájöttem, hogy imád hintázni, úgyhogy majd ilyen játékot is beteszünk a napirendbe, a beszélgetés és a biciklizés mellett:)))

Bence már van akkora, hogy tudok neki csörgős játékokat rázni, és figyel rá. Illetve megpróbálja megfogni. A cumit, a pelusát, a lepedőjét bármikor meg tudja makrolni célirányosan, mondhatni reflexből/megszokásból/ösztönösen, de ha a mutatott játékot akarja megfogni, akkor nagyon rákoncentrál, és összevissza jár a keze:))) Ott hadonászik, remegteti, bénázik..:))) A jobb kezével ügyesebben fog, és azzal fogja meg előbb a játékot (mindkét kézzel nyúl utána), úgyhogy valószínűleg jobbkezes lesz (vagyis már az). Ha sikerül megfognia (fél kézzel, a másikkal ott 'idegeskedik' mellette), akkor megpróbálja a szájába tenni. Na, ott még abszolút nem tart, hogy irányba állítsa a játékot:))) A kezét kapja be, vagy semmit, miközben az orrának túrja neki a cuccot, vagy totál a szája mellé:))) És akkor megint hadonászik, miközben vagy csörög a játék, vagy (véletlenül) eldobja:)))

Ha minden jól megy, akkor a napokban ellátogatok anyuval a Kenguru Gold-ba (asszem ez a neve), ami a Savoya Park-ban van. Akarok 68-as body-t nézni, ha van egyáltalán olyan, meg kifüggeszthető csörgős játék kell anyuékhoz, hogy tudjon mit püfölni a kiságyban, illtve v.mi olyan játékot akarok venni, ami ágyon kívül is használható nélkülem, pl. játszószőnyeg, vagy valami. Megnézem majd miket árulnak!

Na, ahhoz képest, hogy gondolkoztam írjak-e blogot, mert nincs miről, csak megírom a biciklizést, amit apja kért...

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr15517954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása