Hi!

Hát, ilyen napokat, mint a mai, nem nagyon kívánok magamnak. Valószínűleg a meleg az oka, amit Bence így reagál le:

Ma az első evés időpontja: 0:30. Ehhez 0:15-kor kelt. Én 23:45-kor feküdtem le. Neki 3-4 körül kellett volna kelnie enni normálisan. Innen indultunk. (Nekem már ekkor majdnem sírógörcsöm volt, hogy nem hiszem el, mindjárt meghalok...:) Akkor evett 4 körül megint. Ez mondhatni normális kihagyás két evés közt. Bár hozzátenném, hogy arra keltem, hogy félálomban azt hallgatom, hogy rugdossa a csörgős játékait. Felkelt, megfordult, és szép csendben nekilátott zörgős játékokat rugdosni. Úgy 15 perc után kezdett el panaszkodni, hogy ő tulajdonképpen már éhes. Ismét hozzátenném, amikor felkelek éjszaka arra, hogy ő éhes, akkor még javában a hasán fekszik, csukott szemmel, és dörgöli a fejét a lepedőbe... Éjszaka nem kel fel játszani normálisan... No mindegy. Ekkor már kevesebbet evett viszont. Visszatettem aludni. 1/4 6-kor kelt fel megint. Véglegesen... Kitettem magam mellé az ágyba, és délelőtt 10-ig félálomban hol játszottam vele, hol etettem, hol csak átöleltem, míg ő elfoglalta magát. Egyszer aludtunk is fél órát együtt. A fennmaradó időben még én aludtam fél perceket... Mintha ez nem lett volna elég, délig kb. 8-szor evett!!! (Napi 6-szor eszik.) A nagy meleg miatt nincs étvágya, nem tud sokat enni, cserébe hamar szomjas, meg éhes lesz. Azaz kb. 1,5 óránként evett, de ilyen 35-50-100 grammokat egyszerre. (170-200 helyett.) Igaz délután 2 órát anyuék vigyáztak rá, míg én elmentem konditerembe, de azért elég kemény volt a mai nap! Most 8 körül letettem aludni, végülis hamar elaludt (bekapcsoltam egy kis ventillátort is - na nem közvetlenül rá, hanem az ágy felé; a rácsvédő felfogja a 'szelet'), de már előre gondban vagyok, hogy mikor kel fel megint. Feltett szándékom, hogy most megnézem a Die Hard4-et, vagy a Fűrész3-at (az ma töltöttem le), vagy a Karib tenger kalózait, amit még nem tudtam moziban megnézni. Illetve franciát tanulok. Csak nagyon félek tőle, hogy mindez terv marad...

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr865517947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóripóc 2007.07.18. 10:33:24

Kucim! Előre figyelmeztetlek, ha még nem láttad a Fűrész 3-at, akkor jobb ha elhalasztod a megnézését...Ugyanis a legdurvább! Én láttam, és majd beszartam tőle! Egy ilyen baba mellett kíméld magad ezzel a filmmel...:)
süti beállítások módosítása