Medellin 2007.07.14. 19:21

Hétvége

Hi!

Most van alibim, hogy miért nem írtam! Lent aludtunk Sukorón! Először! (Mellesleg ti sem írtok túl sűrűn kommenteket...). Tegnap ilyen elmebeteg napom volt, egy nagy rohanás volt az egész. Házimunkák, babázás, apuék, gyógyszertár, kaja, francia, Sukoró (ez így most rövidnek is tűnhet, de a gyereket már én keltettem fel du. 1-kor, hogy muszáj ennie, mert nem érünk rá, mert anyának rohannia kell tovább:)) De fél 6-ra elkészültem mindennel, és Líviával (meg persze Bencével) lementünk Sukira. Kissé forgalmas volt az út lefelé (péntek délután...), de Bence aludt is egy kicsit a kocsiban (kakás gatyában, amit az első 5 percben produkált kb...). A lényeg a lényeg, hogy nem tudom, hogy mikor evett este utoljára, de a 'Barátok közt' közben már éppen altattam, meg el is aludt. Aki tudja, hogy hány körül van a sorozat, az tud akkor viszonyítani. Tehát, elaludt kb. akkor, és 3-kor kelt fel enni hajnalban. Olyat csinált, mint még sosem! Benyomta egy szusszra a kaját (140-et), utána visított, hogy még éhes... Szerencsére Lívia segített, és törődött a babával, míg én nekiláttam a következő adag kaját elkészíteni. Akkor megevett még 50-et. Majd, mivel ez nem volt neki elég, még 30-at... 220 g-t evett összesen!!! Éééés, utána reggel 8-ig aludt!!!:))) Tök jó. Készültek lent képek, csak nem az én gépemmel, így csak papírképek lesznek. Ha egyszer beszkennelném apuéknál, akkor feltenném, de az UH képeket is fél éve ígérem... Így csak más képeket rakok majd fel. Egyébként baromi kevesen vannak a strandon, pedig júli közepe van és nagyon meleg. El nem tudom képzelni, hol vannak az emberek. És állítólag múlt hétvégén is ez volt.

Egyébként már itthon vagyunk, csak egyet aludtunk lent (Bencével egy ágyban aludtam), és most is nagyon édi volt! Evett 100-at. Többet nem kért, úgyhogy tisztába tettem, beszélgettünk, majd betettem az ágyba. Nem akart aludni. Megkínáltam a maradék kajával, evett még 30-at. Megint büfi, foglalkozás, stb, ágyba tettem. Alváspróbák, nyávogás hiszti. Ez egy jó ideig, és miután már mindent bevetettem, elkészítettem még egy fél adag kaját. Hát, 40-et evett még. 1 órával később, mint a többit. Modntam is neki, hogy ez így nem mehet, nem eszünk óránként, egyszerre tessék sokat, és utána nagy alvásokat kérek. Na mindegy, nem ezért volt édi, ez csak az előzmény. Tehát, visszatettem az ágyba, és reméltem, hogy összesen 170 g kaja után csak elalszik. Meg ahogy azt én képzeltem. Megint alváspróbák: forgolódás, cumizás, hisztizés, végül sírás. Kivettem apja mellé az ágyra, aki épp bejött, mert én akkor már javában vasaltam, nem értem rá foglalkozni vele. Ott egy ideig sírt, de aztán abbahagyta (jó hosszú bevezető, hogy miért édi...). Aztán apja hagyta ott, úgyhogy volt egy baba az ágyban, a helyemen, a párnámon, betakarva a hálóingemmel és cumival a szájában. Én meg háttal neki vasaltam. És miért volt édi ezek után? Kb. 1 órán át vasaltam, addig Bence ott feküdt egy mukk nélkül mögöttem, csendesen cumizott, és le nem vette a szemét rólam:))) Akárhányszor hátranéztem vasalás közben, mindig ott nézett a nagy kék szemeivel, miközben járt a cumi a pici szájában! Hát én teljesen odavoltam! És csak nézett, és cumizott. És komolyan, vagy egy órán keresztül! De azóta már tisztába tettem megint (ma is már a 2. kaki volt - mostanában nem 2-3 naponta van, hanem napi 1-2 adag...), és lefektettem. Még mindig volt egy kis hiszti, de most már végre-végre alszik!! Utoljára a kocsiban aludt fél órát hazaúton. Hát igen, ahogy nő, úgy fog egyre kevesebbet aludni napközben. Persze nemsokára tud már majd játszani, úgyhogy leköti majd magát nélkülem is, de addig még én állok 24/7 szolgálatban.

Akkor töltök fel még pár képet, hogy hogy néz ki Bence 3 hónaposan!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr355517943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása