Hi!

Vaku nélküli elmosósott képek is várhatók, de ma ez a kínálat! :)

Ez neki a hálóingje, alváshoz. Ujjatlan. Nyárra.

Elmélkedik a forgó játékot figyelve:)

Szerintem ez a kép akkor készült, amikor az első nagy hisztije volt, hogy ő nem kér a mellemből! Akkor volt az, hogy otthagytam az ágyon, míg mosogattam, etc, hogyha megunja a hisztit, akkor majd tuti eszik! Még le is fotóztam! :) Persze azóta nem eszik, tegnap már egyszer sem. Hajnalban sem. Napközben sem.

Feje színe már hasonlatos a lepedőéhez... Mondtam már, hogy a kezem úgy néz ki a hátán pl, mintha egy kivénhedt, ráncos, napbarnított múmia lennék?? Pedig nálam fehérebb ember jelenleg nincs Budapesten, és azért még nem ráncosodok, meg öregszem annyira, de neki annyira fehér, tökéletes, makulátlan bőre van még, hogy amellett minden csúnyának tűnik...:)

Ez már a nagy hőségben készült, amikor még nem fedeztük fel a pincét, és egész nap otthon szenvedtünk, és nem aludtunk a hőségben! Vizes pelus (turbán) a fején szegény babának.

Teljesen elcsigázottan, kimerülten, tehetetlenül néz maga elé. Annyira sajnáltam szegénykét, egész nap fújkodtam, vizes pelussal törölgettem, hideg vizes kezemmel tapogattam, ölben nyugtatgattam, stb. Annyira tud szenvedni egy ilyen csöpp baba! Még nem működik rendesen a hőháztartása, nem tud izzadni, és teljesen felhevül. Nagyon meleg ilyenkor a feje, a hasa/háta...

Véletlenül sem alszunk, hanem nézelődünk a kiságyban. Fej fel, cumi le. Amúgy odébb is kúszik bármeddig. x helyre leteszem hason, y helyen találom meg az oldalán... :) És ez már csak 'jobb' lesz:)) Tök édi kerek feje van ilyenkor, amikor felemeli! Illetve homlokból tartja magát:)))

Csodálkozó buci fej...:))) Furcsa, hogy teljesen más a feje/fejformája amikor fekszik, amikor hason fekve megemeli, meg amikor a vállamon van, és ott emeli meg! :) Most látom, hogy a nyuszi a háttérben nagyon király:) Szintén kerek:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr105517918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása