Hi!

Tegnap mikor hazajöttem, gondoltam megírom, hogy Bence milyen rossz volt délután! De mára már annyira drasztikus a helyzet, hogy már nem is egy kis rosszaságról és hisztiről van szó, hanem konkrét és súlyos problémáról. Az a helyzet, hogy 14-én még nem volt semmi probléma, és tegnap, 15-én, amint elmúlt 2 hónapos, nem hajlandó szopizni!!! Így, egyik pillanatról a másikra! Vagyis egyik etetésről a másikra! A 10 órás etetésnél még rendesen szopott, délutántól pedig nem! Amint a mellem közelébe kerül elkezd ordítani, sikítani, bömbölni, üvölteni, mindent csinálni, ami elképzelhető. Ha erőszakot akarok alkalmazni még jobban üvölt, hadonászik, elkapja a fejét, és úgy üvölt, mintha legalábbis nyúzni akarnám, nem etetni. Tegnap délután/este 3 etetés is szoptatás nélkül telt el, mert képtelenség volt megetetni, éjszaka/hajnalban volt egy kis hiszti, de akkor erőszakkal sikerült, mert még kóma volt ellenkezni (azaz rászorítottam a száját, és nem engedtem, hogy hátraszorítsa a fejét, és bár hisztizett, automatikus elkezdett szopizni. Ezt napközben nem lehetett véghezvinni még.), ma délutántól meg már megint 3 etetés óta nem tudom megszoptatni. Mondhatni kétségbe vagyok esve, de nem vagyok, mert ez van, ahhoz igazodom, ami van. Próbálkozok, és ha nem megy, akkor jön  a cumisüveg. Fejek is, bár baromira nem szórakoztató, de anélkül meglenni még annyira sem. Remélem azért valami átmeneti dologról van szó, de azt is elképzelhetőnek tartom, hogy ő már nagyfiú, 2 hónapos, ne szórakozzak már a mellemmel, sült húst kér krumplival... Még jó, hogy a napokban elmélkedtem az etetésén, meg hogy én hogy képzelem majd el... Ja, szokás szerint...meg ahogy én azt elképzelem. Majd ő megmondja. Úgyhogy tényleg nem tudom mi lesz. Persze, majd szoptatom 1-2 éves koráig... hogyne... 2-3 hónapos koráig, ha szerencsém van. A napokban kiderül. Azt hittem, hogy olyan szarul eszik a baba, és olyan szarul termelődik a tejem, hogy el fog apadni, de arra álmomban sem gondoltam, hogy ez azért lesz, mert eddig kért belőlem!

És most még méginkább gondban vagyok az etetéssel, mert hisztivel kezdődik, utána kap valamennyi kaját. Van, hogy utána még nyűgös, és nem tudom biztosra, hogy az az éhség miatt van-e. Mert be volt állva: x grammot szopizott, utána x grammot cumisüvegből ivott, utána boldog volt, mosolygott, aludt. Most nem tudom mi az x gramm, amit üveggel kell pótolni, előtte hiszti, utána vagy még utántöltés, vagy elég volt neki, és tök tanácstalan vagyok. Naggyon remélem, hogy átmeneti zűrről van szó.

Háát, most ennyi, a köv. etetés már csak késő este, vagy éjfél után lesz (mostanában a 7 evését is kezdi 6-ra leredukálni), úgyhogy holnap beszámolok, hogy hogy alakul a dolog...

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr705517908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása