Hi!

Meg ahogy én azt elképzeltem... Felkelt, betettem az ölembe, kezemben a gép. Baba nem mosolyog, nyomakszik, fáj a pocija épp v.mi miatt... 2 erőlködés közti kényszeredett mosolyt tudtam csak elcsípni néha... 20 képből pár már majdnem megközelíti a valóságot, de majd csinálok olyat is, amikor tényleg mosolyog! Amikor féloldalasan néz rám direkt, a kezeit ökölbe szorítva felhúzza a nyakához, amit meg behúz...:) Hát, azt tényleg látni kell! A képek bemozdultak persze, mert nem vakuzom szembe 40 centiről, épp elment a nap és sötét lett, illetve elkezdett villogni a gép, hogy lemerül az aksi. Erre jött rá a hasfájás, úgyhogy ideális időpontot választottam a fotózáshoz.

Mellesleg elkezdett bömbölni is (talán a hasa miatt), nem volt hajlandó szopizni, üvegből kapott 40 g maradék tejet, utána 60 g tápszert, utána még sírt, utána kapott még 30 g tápszert, utána még sírt, utána szoptatni akartam, akkor megint nem volt hajlandó elfogadni, és bömbölt, meg sikítozott, utána elegem lett, betettem az ágyba hasra fektetve (az ágy jó hangtompító), rázártam az ajtót, és kimentem mosogatni... (5 perc múlva adtam neki egy cumit, 10 perc múlva aludt.) Úgyhogy a kaja utáni elégedett mosolygásra se volt esélyem se. Mondom, ideális eset a fotózásra... Persze 50-100 szoptatásból 1 ilyen van, mint a mostani...

Ja, és persze az ölemben volt, így egy kicsit torzít a kép, nem ilyen buci a feje:)) Felteszem az összeset ami (aránylag) sikerült, nem válogatok.

Na itt mentem be a géppel, hogy kezdett nyekegni, hogy akkor ő most felkel. Ez még vakus, mert csukva van a szeme. Átfordítottam a hátára.

Itt kezd ébredezni, nyújtózkodni, dörgölni a fejét, szemét, stb, de csak ez a kép sikerült a megmozdulásairól.

Ez a kép már vaku (és nap) nélkül (azóta persze 7ágra süt megint). Itt még értetlenül néz ki a fejéből ébredés után, hogy mi van, és mi ez a bigyó az orra előtt. Végig a gépet figyelte, ha a gép mellett volt az arcom, akkor is:)

 

Ásít, ébredezik, nagyon cuki. Szép csendben van, itt még nem fáj a hasa, és nem sír. Csak miután megmozdítom és kiveszem.

Nézi álmosan, hogy mi történik:) (A feje mellett lévő cumisüvegről ez az utolsó kép, mert kb. 1 órája kidobtam, és egy újat bontottam/főztem ki. Ezt már 2 hónapja használta, ami sok idő, de mivel ez csak a vizes cumisüveg volt, csak ritkán használta.)

A többihez nem írok kommentet, a mosolygós képek jönnek. Bénák, de ez van jelenleg. Majd próbálok nem ölben, fényben, nem sírós hangulatban, feltöltött aksival is...:) Amúgy a szemén látszik, ha mosolyog (persze a száján is, de ha ordít, akkor is nyitva van a szája..:) Ja, mosolyogni anyára mosolyog, nem a gépnek! :)

Kis boldog baba:))

Hát, ilyenek lettek, pedig ennél még sokkal cukibb amikor mosolyog! De azért feltettem őket, mert már frusztrált, hogy nincs fent mosolygós képe, de lesznek majd ennél 1000x jobb mosolygós képek is!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr365517907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Livia 2007.06.15. 18:00:29

Jahaj de edes! Vasarnap mar szemelyesen is elvezhetem!!!!
süti beállítások módosítása