Medellin 2007.06.11. 08:47

Nem értem...

Hi!

Ma reggel arra keltem, hogy Bence nyekereg. Jó, általában mindig erre kelek, de most másképp nyekergett. Megyek hozzá (hason feküdt), látom a lába behúzva maga alá, púpos a háta, mint egy kiscicának, meg mozgatja a csípőjét, és erőlködik... Na, kiszedtem, masszírozás, torna, hogy kijöjjön, aminek ki kell jönnie, sírás is volt, etc. Most leírnám mit ettem tegnap, és mondjátok már el, szerintek mi volt a ludas?? Előre elárulom, hogy tegnap ettem 3, azaz HÁROM szem cseresznyét, mert számoltam. Csak megkóstoltam, hogy mennyivel finomabb, mint múlt héten, mert teljesen megérett azóta. Tehát. Reggeli: 1/4 ananász, ebéd: sajtos-tejfölös lángos, uzsi: 3 szem cseresznye, 10 szem málna, vacsi: töltött csirkecomb törtkrumplival. Emellett ittam gyógyteát, (enyhe) ásványvizet és körtelevet. Most ebből mi az ami puffaszthat? 2-3 hete is ettem lángost, akkor nem volt semmi gond. Ananászt ettem már ezen a héten és a múlt héten is, azzal se volt gond. Húst krumplival sűrűn szoktam enni gond nélkül. Most komolyan azért szenvedett ma reggel a baba, mert megettem 3 szem cseresznyét??? A Poronty fórumban is az volt a topic egyik nap, hogy a babáknak pempősítve hogy lehet adni az idénygyümiket, mint cseresznye, meggy, és senki nem írta, hogy ilyen gondja lenne. Persze ezt nagyobb babák eszik már, de senki nem írta, hogy ő megeszi, és a baba hasa fáj miatta. Én ezt tényleg nem értem...

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr605517900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása