Medellin 2007.06.08. 10:05

Sikerült :)

Hi!

Ma sikerült egész éjszaka az ágyában hagynom!! :)) Azzal kezdeném a sikersztorit, hogy evett este 18:45-kor, és köv. evés éjjel 2-kor volt!!! Addig aludt! Vagy, ha kicsit felkelt nyöszörögni, akkor is aludt tovább, miután cumit adtam neki, vagy megigazgattam őt az ágyban. 2-kor megetettem és visszatettem az ágyba, utána kezdődött az éber figyelésem. Ébren volt, járt a keze, lába, csapkodta a zörgős állatkáit a feje felett, hangokat adott ki, ásítozott, etc. Néha jobban adott ki hangokat, akkor mindig felpattantam és lecsekkoltam. Amikor már sűrűbben ásítozott és nyöszörgött, akkor átfektettem más testhelyzetbe, cumit adtam neki, és akkor csendben maradt. Még egyszer felkeltem lecsekkolni, akkor már aludt is. Lefektetésétől számolva kb. fél óra volt míg elaludt. És szép csendben elvolt, nem sírt! És aludt 6-ig. Tök jó.

Ma reggel már volt sírás a poci miatt, és tényleg nem tudom miért. Olyan, mintha elfelejtett volna egyedül pukizni. Idáig automatikusan ment neki, napok óta meg keservesen nyom, sír, segíteni kell neki... Remélem v.mi átmeneti gondról van szó!

És ma reggel újat mondott!!! Már tökre beszédnek tűnt, ugyanis mássalhangzó került a repertoárba: a G betű!!! Nagyon büszke vagyok (csak ne sírna most is vállamon büfizés helyett...) Ez most a hasa, vagy még éhes??? :)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr665517894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása