Medellin 2007.06.05. 20:08

Szegény baba:(((

Hi!

Szegény kisfiam:(( Nagyon rossz anya voltam, de nem szándékosan... Az a helyzet, hogy imádom a cseresznyét, és az most terem, és én ettem. Pedig nem akartam, mert féltem, hogy ez lesz, de mindenki mondta, hogy nem, én meg úgy döntöttem, hogy meglátjuk. És persze nekem lett igazam, amit enélkül is tudtam, de cserébe szegény jó babám úgy ordít, mint ahogy még soha. Pedig 2 hónap alatt már sírt sokszor, de így, mint ma többször is, még nem:((( Mikor már nincs levegője, csak a szája van tátva, akkor is kiprésel magából hangokat, kb. gyomorból véve a levegőt hozzá:((( És piros a kis feje:((( Nem győztem minden alkalommal nyugtatni, tornáztatni, összegömbölyíteni, hogy kevésbé fájjon a kis hasa:((( És nem tudom mikor ürül ki a szervezetmből a cseresznye babára káros mellékhatása:( De ma vettem a gyógyszertárba direkt erre való gyógyteát, remélem fog segíteni! Mert itt szenved a kis poronty, és miattam:(( És minden evés után:( Már sokszor bocsánatot kértem tőle, de sajnos attól még továbbra is fáj a hasa, én meg csak szomorúan teszem, amit tehetek. És szomorúan nézem az idei cseresznyét is, de többet már nem fogok enni belőle!:(

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr425517889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása