Medellin 2007.06.03. 10:09

Ember tervez...

Hi!

"Majd ma este..." Szerintem mindennap ez lesz a mottóm. Már ami az ágyban altatást illeti. Ma a ló túloldalára estünk át:))) Tehát, az úgy volt, hogy Bence evett 1/4 9-kor, már büfizés helyett elaludt ugye, és aludt is egészen fél 4-ig!!! Tehát több, mint 6 órát aludt! És mondhatni kialudta magát:))) Mert etetéskor tök éber volt, mikor visszatettem az ágyába, akkor is. De nyugodt volt; mármint míg kimentem kimosni a cumisüveget, meg kidobni a pelusát (kaja előtt raktam tisztába!), addig csöndben hadonászott az ágyában. De mivel rájöttem, hogy nem álmos még, és nem fog elaludni, nem mertem kockáztatni. Nem akartam megint ébren őrködni, inkább betettem magam mellé. Tuti én aludtam el előbb, de elég laposakat pislogott rám már ő is! Mert én viszont álmos voltam! Megint macska téma, mint tegnap... Arra keltem 1/2 2-kor (mikor máskor - ha már a baba nem akkor kelt, akkor muszáj a macskának, nehogy aludjak...), hogy cicka dobbant egy nagyot az ágy feletti pulton, és a fejemen landol. Mármint nem ráugrott, hanem vagy alvás közben leesett, vagy megijedt valamitől, és nagy igyekezetében nem tudott elrugaszkodni rendesen. Mert tuti megijedt, hallottam a karmait a pulton, ahogy kilő vagy megkapaszkodik (tehát vagy nekiiramodott, vagy leesett és attól ijedt meg). Ez azért volt jó ébresztő, mert miután megfogtam a fájó fejem, láttam, hogy csupa vér a kezem... Kimásztam a fürdőbe, és megállapítottam, hogy úgy nézek ki, mint akit fejbevágtak, és kb egy 5 centis részen véres volt a fejem:)) Úgysem láttam még ilyet élőben, csak a filmekben:)) És egy jó púp is volt alatta! :) Lemostam, nem vérzett, púp sincs már, csak egy kis pötty. Egy karommal sikerült belemélyednie a fejembe. Nem tudom hogy sikerült. Jó, hogy nem többel...:)

Na megyek, mert ébredezik a póc, és enni fog.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr695517881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása