Medellin 2007.06.03. 21:33

Durca & kaki

Hi!

Mai babahírekkel folytatom. Ma is lementünk Sukoróra, és sikerült kb. 2 kiló cseresznyét szednünk:)) Süvi kertet locsolt ugyanis, én meg babáztam. DE, most végre aludt is egyet a teraszon, bár nem semmi előzményekkel:)) Ebéd után voltunk, Süvi elment locsolni, én meg elmentem mosogatni. Bence egészen eddig a pillanatig csendben feküdt az ágyban, de mikor már mindenki mást csinált, akkor iszonyúan rázendített. Süvi a kert másik végében volt, én könyékig habosan a mosogatás felénél, úgyhogy senki se rohant a bömbölő babához. Persze nem voltam messze, ráláttam, meg ő is rám, meg mondtam is neki, hogy nemsokára végzek, de lehet nem hallotta az ordítástól... Mikor végeztem kivettem Bencét az ágyból, hogy megvígasztaljam a nagy ordítás után. Ha ti már láttatok 7 hetes sértődött gyereket!!! Azt a durcás fejet utánozni se lehet!! :)) Ott fogtam az ölemben, cumit adtam neki, beszéltem hozzá, vígasztaltam, ő meg meredten bámult maga elé sértődött fejjel, és úgy járt a cumi a sértődötten legörbült szájában! :)) Na, azt kellett volna lefotózni. Befutott apja is, ő addig szórakoztatta Bencét, míg végre megenyhült, elmosolyodott, meg gőgicsélt egy kicsit:)) Tehát akkor megnyugodott, és cumizott tovább az ölemben, ahol végül elaludt! Na, így tettem be az ágyba, és lett egy alvó babám Sukorón!

Egyébként most vacsi után is tündérke volt! Tisztábarakás után (amire mindjárt visszatérek) beraktam az ágyba, majd romeltakarítottam, vacsit készítettem etc. vagy fél órán át. Ezalatt meg se nyikkant az ágyában, csak csendben hadonászott a hátán fekve (cumi nélkül), mert elég sokszor ránéztem. Mikor már mosogattam, akkor nyikkant meg először. Bementem hozá, az oldalára fektettem, bedugtam a cumit a szájába, és mikor 2 percre rá, mosogatás befejeztével bementem hozzá, addigra aludt! Komolyan! Több, mint fél órát eltöltött úgy ébren, hogy cumi nélkül elvolt magában, nélkülem, foglalkozás nélkül, minden nélkül! Csak hadonászott a kezével, és ezzel foglalta el magát! :) Bárcsak több ilyen lenne, hogy csendben magára tudom hagyni, akkor is, ha nem alszik!

Kaki. Írtam ugye, hogy 2 napig nem kakilt, aztán tegnap végre (csak egyet), de azt kell mondjam, hogy ma este kb. 3 napi (napi több alkalommal számolva:) adag jött ki belőle! Én ilyet még nem láttam! Nem az, hogy nem fért el a gatyájában a cucc, mert térdig olyan volt, az összes ruhája is mindenhol, az én gatyám is, pelenkák, fürdetőlepedő, és még a papucsom alja is, és ezáltal a fél lakás is! :))) Ma egyszer fürdött a csap alatt (ja, a mosdó is végig cuccos lett), meg utána kádban is. Aztán beindítottam egy mosást, amit holnap akartam, de már nincs egy tiszta semmilye sem ezek után! :) Tehát a mai pelenkacsere kb. fél óra megfeszített munkát jelentett, ami a lakás összes részére kiterjedt, tehát szaladgáltam fel-alá, mostam, takarítottam stb. Baba meg ezalatt  nyugodtan nézelődött az ágyában:)) Nem tudom mi lehet azokkal a babákkal, akik egy hétig nem produkálnak semmit (mert anyatejes babáknál állítólag az sem kóros; sőt, normális). Azoknak nem pelenkájuk, hanem az egész ruhájuk telik meg belülről?? :))) És büdös volt az egész baba:)) Nagyon megdícsértem, és kapott sok puszikát! :) Persze csak a dupla fürdetés után! :)

Akkor rakok fel képeket.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr125517883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása