Medellin 2007.06.02. 21:41

Sukoró

Hi!

Hááát, felemás az eredmény. Mármint én arra számítottam, hogy a jó 'vidéki' levegő majd jól kiüti a kis pockot, és alszik majd egész nap, míg mi cseresznyét szedünk. Hát hogyne. Aludt 2x is! Egyszer odaúton a kocsiban, egyszer meg visszaúton a kocsiban! :) Néha elszenderedett a teraszon is, de azt nem nevezném alvásnak. 2 óránként evett. Ha aludt volna, akkor 3 óra lett volna, innen tudom többek közt, hogy nem aludt! :) De szerencsére nagyi (dédi), anyu (nagyi) és Reni is ott voltak, úgyhogy más is tudott figyelni rá! És ma végre kakilt! Már elnézést, de ezt is meg kell örökítenem, hogy tudjam, hogy ilyen is előfordult vele. Már nem a kakilás, hanem az, hogy 2 napja nem produkált már semmit, de ma végre igen! Olvastam, hogy anyatejes babáknál az is előfordulhat, hogy akár 1 hétig nincs semmi, úgyhogy nem idegeskedtem, főleg, hogy tudtam, hogy ma Sukorón tápszert fog kapni, úgyhogy... És lőn. Bár ez is csak 1 adag volt, azért tud ő napi többet is, ha akar. De gondolom nincs semmi gond. Csak 3 napja fáj a pocija, mert bántják a szelek. Nem tudom mit ehettem. Azaz még mindig gyanús a rakott kel, de az már annyi napja volt!! Nem lehet még mindig benne a tejemben! Vagy igen? Ma mindenesetre nem ettem kelkáposztafőzeléket anyuéknál, és cseresznyéből is csak pár szemet ettem, pedig imádom!:) Mit meg nem tesz egy anya a gyerekéért! :) De ha fáj a pocok hasa, és erőlködik, meg sír, annak sajnos csak én vagyok az oka, mert nem válogatom meg jobban a kajákat...:(( Remélem a mostanában fogyasztott több zöldség/gyümölcs nincs rá ilyen hatással, mert azokat is kedd óta fogyasztom, és a kis hasa is kb azóta fáj. De gondolom inkább a rakott kel. Vagy más... de legalább ettől függetlenül jó a kedve, jól alszik, nem sír, csak sokat erőlködik, meg néha azért hisztis lesz tőle kicsit, ha nem megy a dolog. Anya azért próbál segíteni.

Tehát nem aludt ma sokat, viszont most, hogy hazajöttem, és megetettem, már el is aludt. Vagyis kaja után feldobtam a vállamra büfizni, de büfi helyett rajtaütésszerűen elaludt. Mászkáltam még vele, hogy hátha, de inkább beraktam az ágyba, hogy fekve is tud büfizni. Nos. Mióta letettem az alvó babát, azóta ugyanabban a pózban fekszik. Arra sem kelt fel, hogy betettem az ágyba (hasra ráadásul). Úgyhogy lehet most jön ki a friss levegő hatása:)) Majd kiderül holnapra, hogy mennyit aludt egyhuzamban!

Egyébként ma megnéztem a tápszeres doboz oldalát, hogy mennyi kaját javasolnak egy 2 hónapos babának. Mert én nem tudom mennyi tejem van, sosem mérem le a babát evés előtt és után! Én csak annyit tudok, hogy egyszerre 15-20 percet szopizik, és utána adok neki 40 g anyatejet v. 60 g tápszert (ha nincs tej). És napi 7-8 alkalommal eszik. A tápszeres doboz javaslata ezzel szemben napi 5 étkezés (arra vajon hogy fogom átszoktatni?), és étkezésenként 165 g tápszer. Ez azt jelenti, hogy ha az én babám előírásszerűen enne, akkor kicsit több, mint 100 grammot enne étkezésenként, azaz kb 60 g tejem kellene, hogy legyen. Végülis elképzelhető. Lassan utána kéne néznem, hogy hogy lehet kíméletesen növelni az étkezések közti szünetet. Tényleg sok a 7-8 étkezés egy lassan 2 hónapos babának! (Apropó: ma 7 hetes!!) Alvásprojekt már aktiválva, most is kiságyban van, erre most jöhet az etetés projekt. Allítólag az éjszakai etetésről kellene leállnia, az már eleve mínusz 1-2 etetés, és máris jobban állnánk az étkezések számát tekintve! Az alvásomról nem is beszélve!

Készítettem pár képet Sukorón, de majd csak holnap/holnapután teszem fel, mert ott van még a gép a hátizsák alján. Mert holnap is megyünk. Meg készítettem videófelvételt is. De ezzel most nem dicsekszem, mert szerintem a gépre sem tudom feltenni, nemhogy a blogra, de ha sikerülne, akkor az jó lenne. Mert édi rajta. Majd nekiülök egyik nap ezt a problémát is megoldani.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr245517880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása