Medellin 2007.06.02. 09:45

Különalvás

Hi!

Igyekszem rövid lenni, mert még dolgom van, aztán megyünk Sukoróra...

Este beraktam a kis ágyába aludni evés után, aztán egy idő után el is aludt. Nem sokkal 8 után etettem amúgy. Én elég későn feküdtem le, úgy fél 12 körül talán. És legnagyobb örömömre baba felkelt enni fél 1-kor... Nem emlékszem, hogy mikor evett utoljára ilyen 'korán'... Persze a légzésfigyelőt nem tudtam kikapcsolni miután Bencét kivettem, ami miatt az először mindig jelzett (amikor meg megpróbáltam kikapcsolni, akkor meg a baba leesett a kajáról), meg aztán szirénázott persze, akkor meg Süvi rohant be... Pedig ott nyomtam hosszan a gombot! Mert 2x nyomni bekapcsoláskor kell! Persze. Meg hogyne. Pont fordítva:))) De, ha így nem tudtam kikapcsolni, eszembe se jutott volna, hogy 2x nyomjam meg a gombot, elvégre az a bekapcsolás. Szerintem. Agyam azért van. Na mindegy. Tehát, kaja után visszatettem az ágyba, mert rájöttem, hogy én még nem is aludtam, olyan, mintha most kezdődne az este. Vagyis még nem raktam vissza az ágyba (kicsit csapogok a sztorival, de igyekszem, bocs...), mert tisztába tettem. Na, Bence ettől totál felébredt (pedig evés közben már csukva volt a szeme, félig aludt), de muszáj volt, mert nagyon bepisilt. Tehát a tök élénk babát visszatettem az ágyba, aki persze nem akart aludni, pedig ilyen nem szokott előfordulni éjszakai kaja után! Az egész a bepisilés miatt volt!! Aztán próbáltam altatni, erre a macska kezdett el őrjöngeni. Fel alá száguldozott a szobában, és akárhányszor felugrott az ágyra, vagy leugrott az ágyról, arra a félig szendergő baba felébredt. Utána cicka elkezdte támadni és vadászni a lábam, pedig sosem szokta... Kizártam. Nyávogott. Nem baj. Baba nem aludt, vagyis néha, de aztán mégsem. Hol ujjbábú Bocinénivel zörgött, akit odahúzott a fejéhez, utána a cumi mellett nyökögött, amit szintén teljesen odahúzott a szájához, csak fordítva, és a fogós részt próbálta bekapni. Kb. fél 2-kor untam meg a dolgot, és tettem be az ágyba magam mellé. Szerintem 5 percen belül mindketten aludtunk...:) De a tisztába tevés volt a ludas! Evés közben már félig aludt! Ha akkor simán leteszem, szerintem tud aludni egyedül az éjszakai evés után! Ma megint megpróbálom!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr305517879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása