Medellin 2007.06.01. 22:09

Légzésfigyelő

Hi!

Pár hete vettem egy légzésfigyelőt használtan, 10.000 forintért. Nagy szerencsém volt, mert nagyon korrekt emberektől kaptam, eredeti doboz, számla, leírás, stb, pedig jópár éve megvolt nekik! Aztán mégis olyan, mintha most hozták volna a boltból; még az elem is jó benne! :) És ma jutottam el odáig, hogy beüzemeltem. Nagyon pazarul működik, nagyon megnyugtató (lenne), hogy van, de én idáig sem idegeskedtem semmi miatt...:)) Azért most üzemeltem be, mert elkezdtem 2 napja Bencét átszoktatni az ágyába. Vagyis ez nem pontos. Ő még túl pici ahhoz, hogy bármihez szokva legyen. Magamat kezdem el szoktatni, hogy baba nélkül kellene aludni:)) Fokozatosan próbálom leválasztani magam róla:))) Ez most úgy néz ki, hogy az utolsó evése után (9 óra körül) berakom az ágyába. Első szoptatás után viszont nem rakom már vissza, hanem hagyom magam mellett...:)) Az lesz a köv. szint majd, hogy az első éjszakai szopi után is visszateszem... Bár mostanában nem figyeltem meg, hogy ki alszik el előbb, lehet én, és lehet hozzá van szokva, hogy lát engem aludni, nem történik semmi, ezért ő is alszik tovább. Lehet, hogy ha visszateszem majd az ágyába, akkor ott nem tud egyből visszaaludni? Na, akkor majd ő lesz mégis szoktatva, nem én...:) De most (előző) éjszaka is annyira édi volt! Lefeküdtünk kaja után, szépen egymással szemben, fogtuk egymás kezét, az arcocskája kb. 10 centire volt tőlem, talán mondtam neki valamit (pl. jó éjt, de nem emlékszem) és erre rámmosolygott!! Jó, szokott napközben is, de ilyen meghitt pillanatban anyára mosolyogni... És én ilyen élményektől akarom megfosztani magam?? :(( Szörnyű, de muszáj.:(

Holnap nagy nap lesz Bencének, jön velünk Sukoróra! Sokat fog autózni! Majd megírom mi volt!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr365517878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása