Medellin 2007.05.24. 09:54

Alvás

Hi!

Úgy látszik, hogy Bence egy nap csak egyszer képes sokat aludni. De tegnap ez elcsúszott... Anyu sikeresen elaltatta őt 6-7 körül és este 11-ig aludt! Majd éjszaka nem tudott jól aludni. Felkelt 2 óránként, de akkor még nem enni, csak nyökögni. Vagy kaja után nem akart aludni, csak cumizni. Le is kellett kapcsolnom az éjszakai világítást (sólámpa egész éjjel ég, mert sötétben nem látom mi a baja, meg szoptatni sem tudom), hogy a tök sötétben csak elalszik. Talán el is aludt, nem tudom, én tuti egyből elaludtam... De volt, hogy 3 és 4 között cumit pakolgattam a szájába. Egyszer nem tudtam megszoptatni, annyira álmos voltam. 5 percet evett kb, de majd' kiejtettem a kezemből, nem tudtam ülni, folyton el akartam dőlni, a szememet nem tudtam nyitvatartani, összefolyt minden, és másodpercenként aludtam el, riadtam fel... Úgyhogy cumisüvegből kapott kaját, de alig tudtam kitántorogni a konyhába, illetve arra keltem, hogy Bence az üres üveget cumizza (aközben is elaludtam). És fel sem tudtam venni - fektében etettem, én is lefeküdtem mellé. Hááát, nem volt egyszerű a mai éjszaka...

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr565517867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása