Medellin 2007.05.21. 09:18

Mosolygás

Hi!

Kicsit elszontyolódtam tegnap. Bence kezd tanulni már tudatosan mosolyogni (szerintem), és az a gond, hogy mindenkire vigyorog - rajtam kívül... Tegnap nagyapjával úgy játszott, hogy teljesen meg voltam lepődve! Figyelte őt, mosolygott rá, hadonászott felé (kicsit koordinálatlanul, de egyértelműen apu arca felé). Apjára is mindig mosolyog. Nálam szinte csak véletlenül, és nagyon-nagyon ritkán, főleg ahhoz képest, amennyi időt töltök vele. Anyu azzal próbál nyugtatni, hogy ez azért lehet, mert engem a saját részének tekint egyelőre, nem különálló személynek/anyának... Hát, inkább ezt hiszem el, és nem azt, hogy én csak az éléskamrája és egyéb funkcióit betöltő valami vagyok:)) Csak olyan rossz, hogy egész nap itt babázok vele, és max. csak hisztizést kapok tőle; de amint az apja, vagy más családtagok veszik kézbe, akkor meg egyből boldogan mosolyog...:((

Egyébként ma rekordot döntöttünk!!! Este 8:50-kor evett aznap utoljára, kb. 10 körül már aludhatott, és legközelebb fél 4-kor kelt fel enni! És én is korán feküdtem le, talán 11 után kicsivel, úgyhogy rekord mennyiségűt aludtam egyszerre!! Persze utána már 2 óránként akart enni, azaz fél 6-kor és fél 8-kor volt még ébresztő...:) De szopizni nem volt hajlandó ma éjszaka sem... Fél óra alatt sikerült 5 percet ennie, amikor meguntam és melegítettem neki cumis kaját... Szerencse, hogy ez csak éjszaka szokott előfordulni...

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr895517862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása