Medellin 2007.05.17. 20:12

Pisi & cicka

Hi!

Pisi: Én nem értem, Bence hogy tudja ezt csinálni, de amikor anyuéknál vagyunk, akkor mindig úgy pisil be, hogy átázik az összes ruhadarabja... Itthon elég ritkán sikerül neki ezt produkálni, anyuéknál viszont minden alkalommal. Valószínűleg lejt a kanapé, és nem egyenesen fekszik, azért van. De a mai annyira durva volt, hogy megérdemli, hogy megörökítsem itt. Ugyanis a pelus szinte száraz maradt, de Bencének még a haja is pisis volt a feje búbjáig! Így, szó szerint értve!!

Cicka: Kis cicám ma megmutatta, hogy ő milyen jó macska! Épp Bencét etettem az ágyon, amikor kis cickám odajött hozzánk, dorombolni kezdett, megszagolta Bence meztelen talpát, majd hozzádörgölődzött!!! Utána rám nézett dorombolva, én megdícsértem, adtam egy puszit a fejére, majd átvonult az ágy végébe, és lefeküdt (háttal nekünk)!!! Úgyhogy úgy döntöttem, hogy cicánk teljesen elfogadta mára Bencét, de azért még nem haverkodik vele! :)) Nagyon büszke vagyok a jó macskánkra!

Pá!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr625517857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása