Medellin 2007.05.15. 19:26

Röviden

Hi!

Végre alszik! Szerintem ma csak akkor aludt kb., amikor büfi helyett elaludt a vállamon és rátettem a hasamra. Akkor én is elaludtam a Bűbájos boszorkák alatt..:))) Szoptatás közben a tv elé vagyok kötve, akkor is, ha nem megy semmi. De, még mindig sokkal jobb, mint fél óráig a hálószoba falát bámulni. (Persze Bencét is szoktam nézni közben!)

Ma is le volt adva egy kicsit anyuéknak, míg mi kimentünk a Tesco-ba. Véletlenül a cumiját itthon felejtettük, de átvertük a cumisüveg cumi részével:)) Letekertük az üvegről, és az lett a szájába dugva:)

Ma is akartunk menni sétálni, de késő délutánra vihar lett, úgyhogy mára a kocsikázással kellett beérnie (míg átvittük anyuékhoz).

Holnap megyünk dokinénihez, nagyon kíváncsi vagyok, hogy a súlya most mennyit gyarapodott egy hét alatt, kell-e több kiegészítőt adnom neki.

Mivel ma nem történt semmi egyéb,  ezeket a haszontalan infókat is csak azért pötyögtem be, hogy ne legyen csalódott senki, aki felnéz, hogy ma nem volt bejegyzés! :))

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr825517853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása