Medellin 2007.05.09. 19:00

Doki

Hi!

Voltunk ma a dokinéninél, és azt állapította meg, hogy sokkal szebb a baba, mint múlt héten. Ez alatt nem tudom mit értett, mert múlt héten is gyönyörű volt... Ezen kívül "csak" 60 grammot hízott, és arra azt mondta, hogy nem elég, legalább 100-at kéne, úgyhogy mindenképp adjak neki plusz kaját. Jó, fogok adni, de szerintem a gyerek is tudja, hogy mennyi kaja kell neki, idáig is kapott kiegészítőt, ha éhes maradt! És a fő érve így szólt: "Nézzem meg!" És mutogatta a baba combját... Hááát, lehet azt kellett látnom, hogy nincs rajta 6 hurka.... Mellesleg a kórház óta több, mint 400 grammot hízott (3190-ről 3660-ra), sőt, majdnem 500-at, 3 hét alatt!! Nos, ez még átlagban is sok, úgyhogy ha egyik héten ennyit gyarapszik, a másikon meg annyit, szerintem nem gond annyira. És, hogy nem tömöm tele már tápszerrel, nem is bukik annyit, meg mostanában nem kelt fel éjszaka, hogy fájna a hasa. És úgy veszem észre, hogy visít, ha éhes, visít, ha foglalkozást akar (vagy a kiesett cumit akarja vissza a szájába), ellenben egyéb esetben csendben nézelődik/hadonászik, vagy alszik, úgyhogy teljesen normális életet él. Ezzel azt akarom mondani, hogy jelez, ha éhes, és nem eszik többet/elalszik, ha már nem. Úgyhogy ha ezen a héten csak 60 grammos étvágya volt, attól még nem fogok szívinfarktust kapni, bármit is mond az orvos. Jelzem, azért betartom, fog kapni minden szopi után még kaját (ha felébredt:), csak ki kell sakkozni a heti mérések alapján, hogy mennyit. Ne túl sokat, ne túl keveset. Meg felírt v.mi pempőt is, hogy szopi előtt azt adjak neki, hogy ne bukjon. Nem tudom ezt is miért kell így túllihegni. Ahogy olvasom mindenfelé, teljesen normális, ha egy baba bukik. Teljesen normális akár 7 hónapos (!!!) koráig is, utána magától elmúlik, mert a gyomra addigra rendesen zár már. És Bence nem is bukik már sűrűn, meg sokat (mióta nem etetem túl). Olvasok én olyat is, hogy a gyerek mindig bukik, és az orrán is jön ki a tej, és nem is kevés... Hol vagyunk mi ettől... Nem értem, miért nem intézheti ezt is természet a maga ütemében, miért kell már megint mindenféle szart felírni neki, és rákényszeríteni a szervezetet arra, amit magától is elintéz majd... Jó, azért kiváltom majd, de nem ígérem, hogy minden kaja előtt beadom. Persze, ott bömböl a baba éhesen, én meg majd azt mondom neki, hogy akkor most várjon, mert kimegyek vizet forralni, hogy csináljak neki pempőt, amit kanállal ledugok a torkán, majd csak aztán ehet:))) Valószínűleg így lesz:))) Tehát én nem akarom felülbírálni a sok évtizedes tapaszalattal rendelkező gyerekorvos utasításait, de nem is tartom magam 100%-ig ahhoz, amit mond. Én gyerekem, én látom, mi a jó neki. Amíg jól érzi magát, egészséges, gyarapszik, amíg eszik, alszik, jól érzi magát (azaz nem sír semmi miatt, ami nem kaja v. unalom), addig nem érzem úgy, hogy egyáltalán bármit kéne tenni... De azért hülye sem vagyok, meg rossz anya sem akarok lenni, ezért választom az arany középutat. Aztán meglátjuk.

Voltam ma a fotókért, és nem jöttek meg mára sem. Délután elfelejtettem, de holnap délelőtt felhívom a céget, most írtam ki a telefonszámukat. Csak ilyenkor már úgysem dolgoznak. Elképesztő, hogy kapok egy mail-t, hogy hétfőn mehetek érte 4 után, erre szerda van, és nincs ott a megadott helyen (ahová kiszállítják) a csomag... Mivel ma is rendeltünk képeket, lehet megmondom neki, hogy cserébe a bénázásukért a 3 munkanapos határidejük helyett péntekre prezentálják az új képeket is, és akkor hozhatják egyben az előző rendelésemmel (az nekem is egy szállítási díj).

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr445517842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása