Medellin 2007.04.27. 11:26

Állapotfelmérés

Hi!

Jelentem már jobban vagyok! Fizikailag és szellemileg is! Lehet kezdek átállni a kevesebb alvásra, illetve Bence is többet alszik, mióta nem én keltem 3 óránként. Mert az elég rossz volt! Szegény baba nem is volt éhes, csak elő volt írva a 3 óra, ott aludt a mellemen, én meg nem tudtam keltegetni, mert én meg ott bóbiskoltam a mellkasomra bukva kb. Nem volt túl hatékony...

Jobban van már a hátam is! Míg nem találtam meg egy megfelelő szoptatási pózt (igazából még most sincs...) nagyon fájt a hátam! Mert ugye görnyedtem a baba fölé, meg tartottam, és a hátamon volt egy izomköteg, ami égett a fájdalomtól, úgy 20-30 centi hosszan, keresztben a hátamon...

A "lázas állapotom" se annyira jellemző már. Az olyan, hogy a kevés alvástól és a kevés mozgástól, lakásba zártságtól teljesen le voltam lassulva. Meg hűlve. Egyfolytában fáztam (néha még most is). De leginkább a kialvatlanságtól voltam kihűlve. Viszon a hátam égett, a melleim égtek (tejtermelés mellékhatása), és az úgy nézett ki, pl. éjszaka, hogy remegtem a hidegtől, vacogtam, és közben a hátamon meg a mellemen hőhullámok öntöttek el..:))) Ez tök olyan érzés, mint amikor lázas az ember. Forró, de mégis fázik. Ez esetben ez meg helyileg érvényesül, de ugyanaz az érzés...:))

A memóriám is kezd visszatérni, azaz nem felejtem el, ha feltettem egy teát főni, ha kimegyek a szobából v.mi ok folytán, akkor tudom mi volt az ok...:) Ennek nagyon örülök, mert nem szeretek szenilis lenni! Baromi zavaró! Remélem öregen sem leszek az! Nekem ez a bő egy hét elég volt belőle!

Ami egészségügyi károsodás még megvan, az a vizeletvisszatartási probléma szülés óta. Állítólag tök normális, 1-2 hét alatt megszűnik. Holnap lesz a 2. hét vége, és én még nem látom, hogy rendben lennék... Bár, olyat is olvastam, hogy a 6 hetes kontrollnál szóljon az ember, ha még mindig nem szűnt meg a probléma... Úgyhogy lehet hosszabb ideig is eltarthat a dolog. Ha öreg leszek, akkor ezzel sem szeretnék majd szembesülni, ez is iszonyat zavaró.

A hasam már nagyon szépen lement, de persze azért még nem lapos. A fenekem nagy. Remélem a súlyom kezd majd szép lassan lemenni! Egyébként nem tudom hány kilóval kerültem a kórházba, mert szülés előtt 1 hónappal álltam utoljára mérlegen (akkor volt + 13 kiló), és mióta szültem, azóta szintén nem álltam mérlegre! De elhatároztam, hogy míg bele nem férek pár ruhadarabomba, addig nem is fogom megmérni magam! Van elég gondom enélkül is! :))

Napközben elég jól vagyok amúgy, nem vagyok fáradt, meg semmi, de viszont este 9-től használhatatlan vagyok! Az elmúlt 2 napban viszont rájöttem, hogy tudok tv-t nézni! Csak annyit kell tennem, hogy felkapom a babát, és beviszem magammal a nappaliba! Ott szemmel tudom tartani, nem kell egész nap a hálóban szobroznom, ha ébren van, és foglalkozni kell vele. És a tv miatt tovább is ébren maradtam, egészen 11-ig pl! Igaz addigra a szemem nem tudtam nyitva tartani... 7-től általában már ébren vagyok, ritka hogy visszaaludjak 10-ig (következő szoptatás). Főleg, hogy most már nem időponthoz kötött az etetés... Úgyhogy olyan kb. 7 óra alvással elvagyok (amit ugye megszakít 1-2 etetés, ami 1/2 - 1 órás időtartamú).

Akkor most ennyi, és mivel azt hiszem visszamenőleg, meg átfogóan/általánosan megírtam mindent, innentől kezdve folytatódik a hivatalos babanapló, azaz a napi történéseket fogom rögzíteni. Mit evett, mennyit, stb, stb. Lehet ez már unalmas lesz nektek, de visszatekintve biztos nagyon hasznos lesz részemre pl.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr105517821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása