Medellin 2007.04.14. 00:22

Lehet, hogy...

Hi!

Most lassan éjjel 1/2 1 körül  van, és gondoltam írok pár sort, mert lehet most napokig nem fogok, de az is lehet, hogy holnap reggelre már új bejegyzés lesz itt, hogy vaklárma volt:)) Mint annál a lánynál, akiről az előző bejegyzésben írtam! :)

Szóval, az van, hogy este 10 körül kezdődött egy olyan, amiről még nem tudom biztosan, hogy mi. Vagyis, én azt hittem, hogy bekeményedett a hasam, csak furcsa volt, hogy jobban v. nem 'úgy' fáj, azon kívül sokkal rövidebb ideig. Mert, ha bekeményedik, akkor hosszú percekre, ez meg csak olyan 1 percesnek tűnt. És aztán 10 perc múlva megint. Meg megint... Na, az a lényeg, hogy kb. 2 órája kb. 10 percenként fájok kicsit. Enyhe menstruációs görcshöz hasonlít, 40-60 mp között változik a hossza, és csak az alhasamban! Felhívtam 5 perce a szülésznőt, hogy akkor ez most mi, mert könyv szerint 20 percesekkel kezdődik, 30-45 mp-ig, és nálam csak alul görcsöl, nem az egész méhem... Azt mondta, hogy szerinte jóslófájások, igyak sokat, zuhanyozzak forró vízben (mert ha jósló, akkor a meleg víz ugye görcsoldó, és attól elmúlik, de én 11 körül már elmentem zuhanyozni, mégis folytatódtak a görcsök...). Mindenesetre azt mondta, ha a sok folyadék és zuhany ellenére se szűnnek meg a fájásaim 2 órán belül, akkor hívjam vissza, és ... és ennyi. Akkor gondolom majd folytatjuk a konzultációt, hogy mi legyen... Meg azt mondta aludjak, pihenjek nyugodtan.

Úgyhogy most ez a helyzet, lehet csak jósló, és elmúlik, és napokig még semmi, de az is lehet, hogy még ma hajnalban bevonulunk a kórházba, és akkor holnap már nem tudok beszámolni! :) Úgyhogy senki ne vegye reggel ezt készpénznek, aki olvassa, mert vagy igen, vagy nem! :) De én biztos, ami biztos, megírtam! :)

Pá!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr425517810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása